Tare greu cu internetul…

Tare greu mai e de umblat cu internetul asta! am exclamat dupa prima incercare. Atat de multi termeni noi, atat de multe clicuri de dat, atatea chestii de tinut minte… Imi explica plin de rabdare copilul. Paream sa ma descurc. De cum pleca de langa mine, uitam tot, absolut tot. A doua zi o luam de la capat, cu un copil tot mai nervos, pe masura ce observa ca maica-sa e batuta in cap si are o memorie tare scurta. Vazand ca se enerveaza teribil si ca nu are rabdare sa imi suporte toate miorlaielile si toate intrebarile, am inceput sa imi notez pe hartii diverse informatii, ca sa le gasesc atunci cand am nevoie.

Daca va vine sa credeti, pana si „doua puncte paranteza” am desenat pe o agenda, ca sa le pot arata oamenilor cand zambesc fara sa mai intreb copilul cum se face acel mutunel. 🙂 Timpul a trecut, creierul meu s-a obisnuit cu multe dintre cuvintele folosite pe si pentru internet, memoria a mai facut un pas inainte. Rar mi se intampla sa mai intreb ceva, de obicei cand trec la lucruri pe care nu le-am mai facut vreodata. Dar a venit vremea sa vad si eu ce simtea baiatul meu cand incerca sa ma invete cum sa intru pe un site, cum sa ma loghez pe facebook, cum sa imi fac un cont, cum sa trimit un mail sau sa fac un print screen.

Discut cu sora mea pe facebook si descopar ca ea nu pricepe ce ii spun, iar eu nu reusesc sa o fac sa inteleaga ce si cum. Are adresa de mail, insa nu stie sa se logheze pentru a putea trimite un mesaj. Ii spun care sunt pasii ce trebuie urmati, insa nu reuseste. O pun sa imi faca un print screen, ca sa inteleg unde s-a blocat si sa o indrum pe mai departe. Nu stie ce inseamna un print screen. Dau ochii peste cap si ma intreb in cat timp as reusi sa o invat macar atata lucru. Nu vreau sa stiu raspunsul, asa ca ii trimit fiului sau un mesaj plin de reprosuri: ce naiba, mai G., nu poti sa ii salvezi si tu maica-tii mailul undeva, sa il poata accesa direct, fara sa ma terorizeze pe mine?

Imi dau seama ca am fost si eu asa, ca si eu i-am terorizat pe altii. O chem la mine, sa ii explic. Ma refuza. E deja obosita de atata informatie venita buluc. Tare greu cu internetul asta… :)))

Posted on Ianuarie 29, 2015, in Vieneland. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. da uneori atunci cand nu ne descurcam..mai si intrebam,dar din pacate reusim cu chiu cu vai…

Lasă un răspuns

