Planurile mele pentru 2015

La finele anului 2014 mi-am fixat un obiectiv (mai multe planuri, de fapt) si am sperat din suflet sa nu ma abat din drum, orice s-ar intampla. Doream, printre altele, sa imi pastrez blogurile cat mai „curate”. In sinea mea imi tot promiteam ca va veni ziua cand le voi aduna pe toate intr-unul singur. Unii ar spune ca nu a fost sa fie. Altii poate vor crede ca sunt prea slaba, ca nu am vointa. Eu stiu ca setea mea de a ajuta oamenii (si mai nou animalele) ma impinge sa fac uneori lucruri necugetate, lucruri care pe termen lung probabil nu imi fac bine.

Nici nu incepuse bine anul cand m-am decis sa impart din banii pe care ii am, sa dau si celor ce nu au deloc. Nici eu nu am prea multi, asa ca cea mai la indemana solutie era sa scriu advertoriale. Am scris, am tot scris, obosind cumplit atat fizic, cat mai ales psihic. Gandurile mi se tot intorceau spre discutii mai vechi si un sentiment de lehamite punea stapanire pe mine. Imi pierise cheful de a scrie, de a-mi asterne ideile pe foaie, mai ales ca stiam cati ochi ma pandesc din umbra, dornici sa urle la cea mai mica greseala (unii au urlat si fara sa gresesc).

Cu toate astea, am scris in continuare, dornica sa adun bani, sa fiu de folos altora. As spune ca am reusit, macar partial, sa fac ceea ce mi-am propus. Banii sunt in drum spre mine, iar eu ma voi grabi sa ii impart. In tot acest timp mi-am neglijat blogul bun, l-am ocolit voit. Am scris mult mai rar acolo, am evitat sa postez advertoriale (am vreo doua, insa reprezinta un procent mic din intreg), am stat mai mult pe facebook. Simteam totusi nevoia de a scrie liber undeva. Cum unde? Pe un blog nou, un blog de pisici, un blog lejer, unde scrisul se completeaza cu poze.

Asa s-a ales praful de planurile mele pentru 2015, insa nu simt nici un regret, ba chiar din contra, am o mare satisfactie ca le pot fi si altora de folos.

Posted on Februarie 3, 2015, in Vieneland. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Eu pe blogul de pisici nu am intrat,ma multumesc cu ce scrii aici si din cand in cand pe facebook.Sa ti se realizeze toate propuneri;e pe acest an! Te imbratisez!

  2. Poate oi fi eu mai ciudat dar eu nu îmi fac niciodată planuri. Sună prea a contabilitate. Eu îmi numesc „proiectele” altfel : dorințe, vise, speranțe. „Plan” pare o chestie prea rece, prea oficială. Și eu cu astea cam sunt certat. Mai ales când aud și de dead-line-uri, mi se ridică părul pe ceafă. Ușor, lejer, în ritmul meu, încerc să fac atât cât pot. Dar atât cât am făcut să fie bine.

    • Si ale mele sunt mai mereu dorinte, visuri, sperante, insa legat de bloguri chiar aveam doar planuri. 🙂
      Dupa cum vezi, sunt atat de aglomerata, ca nu am reusit inca sa ma folosesc de parole. Tot aman, tot sper sa gasesc undeva timpul necesar… 🙂

Lasă un răspuns

