Visand la costume de baie

Venise vara parca pe neasteptate. Gandul ma ducea spre mare, soare si distractie. Toata lumea luase concediu si care mai de care se pregatea sa plece pe undeva la plimbare. Eu planuisem sa plec cu familia si cativa prieteni la mare. Imi doream sa imi petrec concediul cu ei, pentru ca in restul anului ne vedeam destul de rar si ii stiam ca sunt mereu pusi pe glume, ca nu te poti plictisi langa ei. Una dintre cele mai mari dileme ale unei femei este costumul de baie. Aveam eu cateva ramase din anii trecuti, insa acum imi doream unul nou, care sa ma ajute sa ma simt confortabil pe plaja. Impreuna cu prietena mea, am luat la cercetat site-urile de profil de pe internet. Nu cred ca vreti sa stiti cat timp ne-am petrecut admirand diverse costume de baie, intr-o multitudine de modele si culori. Intr-un final am reusit sa ne decidem la niste costume de baie de pe site-ul cassidy.ro. 

Plecam spre litoral, incantati si nerabdatori, caci nu mai vazusem marea de vreo doi ani si ne lipsea atmosfera de acolo. Ce putea fi mai placut in zilele caniculare ale concediul, decat sa petreci momente faine in compania familiei si a prietenilor dragi… Ca de obicei, primele discutii in contradictoriu au fost in legatura cu cazarea, caci sotul prietenei mele, om calculat si econom, voia sa ne cazam la o gazda oarecare, pe cand noi, femeile, visam la un hotel care sa aiba toate conditiile necesare traiului modern. De abia asteptam sa ajung pe plaja, sa stau lungita pe nisipul fierbinte, in bataia soarelui, sa beau un suc rece si sa imi etalez noul costum de baie. Acelasi lucru simtea si prietena mea, convinsa ca femeile ajunse la mare nu au costume de baie frumoase ca ale noastre.

Silence

Costume de baie – Cassidy

Serile erau absolut minunate, distractia era in toi oriunde ti-ai fi indreptat privirea, mai ales ca am decis din prima clipa sa ne rupem total de internet, sa ne axam numai pe viata reala si placerile pe care ea le ofera. Chiar si astazi, daca as avea de ales intre a ma plimba pe faleza in sandale dama Lucia fuxia, a aduna scoici, a mananca inghetata ce se topeste sub soarele arzator, a afla ce cadouri mai primesc altii sau sa stau cu ochii lipiti de monitor, urmarind cum isi traiesc altii viata, cu siguranta as alege marea, cu intregul ei farmec. Poate pentru ca afara abia a nins si mie nu imi place frigul, gandul imi fuge azi spre mare, spre costumul de baie de care sunt asa mandra, spre aglomeratia litoralului si spre distractia cu aer salin.

Posted on Februarie 8, 2015, in Informatii. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Costumele de baie sunt foarte dragute

Lasă un răspuns

