As vrea sa incerc…

Traiesc o zi ciudata, cu sentimente contrastante… Sunt bulversata de faptul ca aseara mi-am gasit motanul preferat mort undeva aproape de locul unde stiam ca doarme, la un bloc din cartierul meu. In acelasi timp ma simt fericita pentru ca micul meu ajutor a ajuns cu bine la destinatie si animalele din adapostul de la Racoasa vor avea pentru cateva zile hrana pe saturate. Probabil stiti deja povestea lor si stiti cat de mult imi doresc sa nu mai sufere de foame si de frig. Doar omul care nu a cunoscut foamea sau iubirea de animale poate ramane insensibil la chinul prin care trec animalele de la Racoasa in perioadele cand nimeni nu se gandeste la ele. As vrea sa pot schimba asta, as vrea sa pot gasi o solutie pentru a le asigura un venit constant. Singur e imposibil. Alaturi de mine au venit cateva persoane cu suflet mare, carora nu le voi putea multumi indeajuns vreodata. 

Astazi am descoperit ca se poate face chiar mai mult. Dupa exemplul copiilor din Olanda, care au desenat din imaginatie adapostul de la Racoasa si animalele cazate acolo, mi-as dori ca si copiii romanilor sa deseneze, iar noi, adultii care inca mai avem dorinta de a schimba lumea in bine, sa licitam pentru ele, iar banii obtinuti sa ii donam adapostului. Stiu, e greu sa atragi lumea in asa ceva, cand sunt atat de multi copii care mor de foame si de frig, cand toti suntem atat de ocupati si de preocupati de propriile probleme. Dar mai stiu ca se poate, daca ne dorim cu adevarat!

desene facute de copii

Printre oamenii frumosi pe care i-am cunoscut in online sunt atat de multi care au copii… Oare ii voi/vor putea convinge pe copii sa deseneze, sa arate lumii ca nu sunt mai prejos decat olandezii, ca si ai nostri sunt la fel de talentati, de creativi si de darnici? Ce spuneti, imi dati o mana de ajutor? Vavaly, Cristina, Andreea, Cristina, Adrian, Melly, Olandezul zburator, Gabriela, Ana, Mariana, ati fi de acord sa donati cate un desen facut de copiii vostri? Nu stiu cine si daca le-ar cumpara, insa as vrea sa incerc. 🙂

adapostul de la racoasa, vrancea

Posted on Februarie 17, 2015, in Vieneland. Bookmark the permalink. 32 comentarii.

  1. Desenăm… mai precis Măriuca… 🙂

  2. Vienela, la capitolul desen, Alexia e cam… antitalent. Poate trasa câteva linii, dar cel mai bine se pricepe să coloreze modele deja existente.. Voi căuta prin arhivă ceva ce am făcut în tandem, dacă aşa te ajută

    • Scumpa mea, orice crezi tu ca ar putea ajuta. Nu va fi concurs intre artisti, ci doar un mod de a arata lumii ca ne pasa, ca micutii nostri ne dau lectii si sper ca asta sa impresioneze si sa atraga persoane dornice sa contribuie cu 1 leu, cu un bot de mamaliga, cu ce va putea fiecare.

  3. Peste cateva zile merg la Fagaras.Promit sa-ti trimit.Lasa adresa pe mail la ffllooaarreeaa@yahoo.com

  4. desenam cu drag. frumoasa idee. bravo!

  5. Îmi pare rău pentru motanul tău 😦 Și eu iubesc animalele! Nu suntem noi foarte talentati, dar încercăm!

  6. S-ar putea vinde şi mărţişoare în folosul animăluţelor. Eu nu mă pricep la aşa ceva (tot ce pot face e să trimit direct bani – când am), dar am văzut că în cercul în care ne învârtim pe FB şi în blogosferă sunt multe persoane talentate, printre care cred că se găsesc şi iubitoare de pisici şi căţei.

    • Da, nu e rea ideea. Deocamdata incerc sa ma lamuresc ce este legal si ce nu, cum sa procedez ca totul sa fie transparent si sa nu lase loc interpretarilor.
      Ma gandesc sa adun intr-un album toate desenele ce se vor strange, sa caut donatori care sa vireze bani direct in contul adapostului, iar copiii/parintii copiilor sa ofere cadou cate un desen fiecarui donator. Asa nu ar exista nimic ilegal sau neclar, dar s-ar pierde din emotie… Caut variante…

      • Păi s-ar putea să existe mai mulţi amatori pentru acelaşi desen, şi-atunci o să-l ia cel care dă oferă mai mult pentru el.
        Nu e nevoie să fie o licitaţie publică. Amatorii te-ar putea anunţa, prin câte un mesaj privat, ce desen vor şi cât oferă pentru ei. Iar dacă dă cineva mai mult, îi poţi anunţa, pe aceeaşi cale, ca să vezi dacă sunt dispuşi să supraliciteze. 🙂
        Şi trimiţi desenul după ce confirmă dl. Purdel primirea donaţiei.
        Iar copii ar putea primi, ca răsplată, albume virtuale cu poze de-ale animăluţelor. Şi ai putea da un premiu pentru copilul care câştigă cei mai mulţi bani cu desenul lui.

      • Ah, esti o comoara, Matilda! Nu stiu ce m-as face fara tine! Ai mintea limpede si poti vedea in ansamblu, nu te pierzi in amanunte, ca mine. Notez tot, ca mi se par cele mai potrivite metode.

      • Mă bucur dacă ţi-am putut fi de folos! 🙂

  7. Buna Vienela! Imi pare, sincer, rau pentru motanelul tau! Sunt niste gheme de blanita, mai mari sau mici, care fac ce fac si intra insufletelul nostru. Sper sa pot si eu sa te ajut cumva, cu desene de pe la copiii pe care ii cunosc. Emi e prea mica, nici 2 ani. Daca vrei mazgalituri, iti trimitem, dar as prefera sa fie ceva frumos de data asta, asadar contactez maine niste mamici. Mult succes cu aceasta initiativa! Voi contibui si eu cu ce mai pot!

    • Stii, astazi am incercat sa ma consolez cu ideea ca poate moartea acestui motan cuminte a venit ca un sut ce m-a impins cu putere mai in fata si m-a silit sa imi doresc cu atat mai mult sa ajut.
      Cred ca ar fi haios sa ne trimiti si un desen facut de Emi, chiar daca sunt doar mazgaleli. :)))
      Iti multumesc din suflet pentru ajutor! Cu cat vom fi mai multi, cu atat vestea se va duce mai departe si vor creste sansele de reusita.

  8. Foarte frumoasa inițiativa ta. Incercam sa coloram un șablon cât mai frumos, noi încă mazgalim la 3 ani și ar fi păcat sa ai și ” arta abstracta”. Multumim ca te-ai gândit și la noi :).
    Îți trimit o poza cu desenul? Cat de repede ai nevoie?

    • Multumesc mult! Nu e asa mare graba. Desenele nu vor fi scoase la licitatie, cum planuisem initial, ci le voi pune intr-o galerie virtuala alaturi de un mesaj de sensibilizare. As vrea ca fiecarui copil participant sa ii ofer un dar simbolic, ca un gest de multumire si de incurajare…

  9. Mihaela Damaceanu

    Am sa vorbesc cu Mihnea, sper sa fie de acord!

  1. Pingback: Socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ |

  2. Pingback: Intre om si caine |

Lasă un răspuns

