Produse de curatat pentru casa cu pisici

O lunga perioada din viata am fost obsedata de curatenie. Nu suportam sa vad o scama pe covor, o pata prin bucatarie sau o haina murdara la baie. Fiecare clipa libera era dedicata curateniei, ba uneori ma opream din citit pentru a duce la cosul de gunoi o eticheta, pentru a spala paharul din care bausem apa sau pentru a sterge praful inexistent de pe mobila. Se spune ca pofta vine mancand. Mie imi venea pofta sa curat intreaga casa chiar si cand varsam scrumiera. Puteam spune totul despre produsele de curatat existente in comert, despre diversi detergenti pentru intretinerea curateniei, de la substantele pe care le contineau, la suprafetele pe care le puteau igieniza si pana la preturile pe care le aveau.

Intre timp mi-am mai revenit, nu mai caut cu tot dinadinsul sa imi distrug mainile curatand casa (acum folosesc manusi din vinil), nu ma mai simt presata de orice scama de pe covor, nu mai stau toata ziua cu carpa de sters praful in mana. Cu toate astea stiu in continuare totul despre produsele de curatat, caci nu se poate fara ele intr-o casa de om, nu? Problema cea mai grava este ca nu mai pot folosi chiar orice produs de curatat, de cand am descoperit ca una dintre pisicutele mele este foarte sensibila si se simte rau din cauza unor alergii. Inca nu stiu exact daca este alergica la vreun produs de curatat, asa ca prefer sa o protejez de ele. Nu va puteti imagina cat isi da omul de lucru cand vrea ca animalul sau sa fie in siguranta.

vinil-200x200

Incui pisica in dormitor, sterg dulapurile din bucatarie, spal gresia cu detergenti, limpezesc in doua ape, sa fiu sigura ca nu a ramas nici urma de chimicale, apoi ma chinui sa usuc repede, ca nebunatica mea sa nu distruga usa in acest timp. Nu suporta sa stea singura, incuiata intr-o camera, iar daca o las libera nu se dezlipeste de mine si de mopul cu care spal pe jos. Asa procedez cu fiecare incapare a casei, iar asta imi rapeste o groaza de timp, caci din cand in cand trebuie sa ma opresc si sa impac pisica ce racaie pe la usi. Sotul meu chiar se amuza si sustine ca pentru el sau pentru copil nu m-as fi chinuit atat. Normal ca replica mea a fost tipic feminina: voi sunteti oameni, ganditi si va puteti feri. In plus, nu va lingeti picioarele dupa ce calcati in apa. :))

Posted on Februarie 17, 2015, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

