Cadouri pentru barbati

Ziua nepotelelui meu se apropia cu pasi repezi, iar eu nu stiam ce cadou i-as fi putut cumpara pentru un asemenea eveniment special. Era mai simplu cand era doar un copil, deoarece o simpla jucarie, fie ea o masinuta, un robotel, un soldatel sau vreun dinozaur il incanta peste masura, insa acum copilasul crescuse si jucariile ce il incantau odata nu mai aveau acelasi efect asupra lui, deci clar nu mai erau un cadou adecvat pentru el.

Acum trebuia sa il tratez ca pe un barbat si sa ii ofer un cadou potrivit varstei lui, iar o data cu varsta cresc si pretentiile, asa ca trebuia sa fiu atenta si gasesc cadoul potrivit. Incercam sa fac o lista cu ce cadouri i-am mai facut in ultimii ani, pentru a mai diversifica putin lucrurile si pentru a nu face greseala de a ii cumpara acelasi cadou de fiecare data. Aveam impresia cum ca in acest an nu voi reusi sa vin cu ceva nou, care sa ii si placa de asemenea. Incepeam sa cred ca mi-am epuizat toate ideile bune pentru un cadou potrivit, insa navigand pe internet am gasit niste cadouri speciale pentru barbati. Stiam ca incepuse sa mai iasa la cate o bere cu baietii, asa ca m-am hotarat sa ii fac cadou o sticla de Jack Daniel’s.

jack-daniels-1l-gift-box_1

 

Cadouri de la Canar.ro

Cadoul ales s-a dovedit a fi primit cu foarte mare caldura si apreciere, iar nepotelul meu a fost foarte incantat de el. M-a bucurat foarte tare faptul ca am reusit sa imi ating telul de a ii oferi un strop de fericire si ca am reusit sa trec cu bine peste incercarea din acest an.

In zilele urmatoare am inceput sa am indoieli in privinta faptului ca in anul viitor voi reusi sa ma mai descurc in alegerea unui cadou, insa dupa ceva timp in care am tot cautat idei si am incercat sa fac planuri, am renuntat la asta, realizand ca este prea devreme pentru a ma gandi la aceste lucruri si ca imi raman foarte multe zile la dispozitie pentru a mai afla ceva nou despre el, nevoile si placerile lui, astfel incat alegerea unui cadou pentru urmatoarea lui aniversare va fi mult mai usoara decat mi-ar fi acum.

Acum m-am mai relaxat si nu mai sunt atat de stresata in privinta asta, dar totusi cateva sfaturi din partea cititorilor mei ar fi mai mult decat binevenite, deoarece sper sa nu ma trezesc pe ultima suta de metri ca sunt intr-o pana de idei.

Posted on Martie 1, 2015, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

