Vaca face vac-vac

Viorica. Singura vecina cu care mama s-a inteles bine in cei 25 de ani petrecuti in acel bloc. Isi beau cafeaua impreuna, isi povesteau despre problemele si bucuriile pe care le aveau, schimbau impresii despre vecini si retete de prajituri, gateau uneori impreuna, discutau mult despre copii si isi lucrau diverse lucrusoare (una la masina de cusut, cealalta din andrele). Eu si sora mea nu ne-am inteles niciodata prea bine cu baietii ei, habar nu am de ce. Abia imi mai amintesc numele lor, desi in copilarie m-am jucat cu ei si in adolescenta i-am urmarit cum se dezvolta. 

Pe cand eram micuti, Viorica si mama mea au avut ideea de a-si testa copiii (sau, mai corect spus, de a se lauda cu ei) intrebandu-i cum fac diverse animale. Unul a spus ca pisica face miau, altul ca ham face catelul, unul ca rata face mac-mac si altul ca gaina face cotcodac. Cand a venit randul surorii mele, care avea pe atunci vreo trei ani, sa spuna cum face vaca, toata lumea a lesinat de ras. Sora mea habar nu avea ce este vaca, nu stia cum arata sau pe unde traieste. De unde ar fi putut stii cum face? Pentru ca inaintea ei cineva spusese despre rata ca face mac-mac, a raspuns si ea ca vaca face vac-vac… 😀

Posted on Martie 1, 2015, in Poveștile mamei. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

