Daca textul va spune ceva…

Globul de sticla pastreaza in interior caldura, atragand astfel tot mai multi infrigurati. Nu stiu, bietii, ca aerul este irespirabil acolo, ca se vor sufoca de la atatea miresme, de la prea multe emanatii. Inghesuiti in acest spatiu, al nimanui si al tuturor deopotriva, vor privi cu dispret spre exterior, se vor lasa priviti si vor mima o fericire pe care, de cele mai mult ori, nu o simt. Vor da perdelele deoparte si se vor lasa studiati, ca niste vechi marfuri uitate in galantar. Se vor invineti de furie atunci cand se va spune despre ei ca sunt alterati…

Am dat peste acest fragment de text prin drafturi. Cand l-am scris si care mi-a fost gandul, nu as putea spune. Am o banuiala, insa prefer sa o tin pentru mine. Daca voua va spune ceva textul de mai sus, puteti incerca sa il finalizati… Cred ca este un bun exercitiu pentru orice om caruia ii place sa scrie…

Posted on Martie 3, 2015, in Vieneland. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Dacă nu mi-ar spune acum altceva dezastrul din casă și praful așternut în lipsa-mi, plus o vizită dintr-aia de o lună, acuși m-aș înfige-n text. Dar, revin…cred. Sper!

    • Am spus eu bine ca bloggerii au nevoie de menajere… Eu prima… :))) Zilele trecute am sters praful prin toata casa. Ieri am schimbat „nisipul” pisicutelor si de atunci toate trei lupta sa repuna praful pe mobila… E o superdistractie pe ele la litiere. :)))) Mi-am promis ca nu voi mai cumpara asternut asa prafacios… :))))
      Textul ramane aici, poti reveni oricand vrei si poti… 😉

  1. Pingback: Vorbe și parole (3) | Blog de Căţea

  2. Pingback: Vorbe și parole (4) | Blog de Căţea

Lasă un răspuns

