Vreti, nu vreti, va ofer cadou ceasuri

Desi poate parea absolut incredibil pentru anul 2015, in casa mea exista un singur telefon mobil, folosit exclusiv de sotul meu. Probabil nu l-am fi avut nici pe acesta daca nu i-ar fi trebuit la serviciu. Eu si fiul meu ne folosim de internet pentru a comunica si am uneori impresia ca in curand voi uita cum se utilizeaza un telefon mobil. Mai greu este cand ies din casa si am nevoie sa stiu cat este ceasul. In secolul 21 pare cel putin ciudat sa mai intrebi omul pe strada cat este ora. Dar daca ai in jur de 11 ani si patesti ceea ce a patit copilul acela? Care copil, ma veti intreba… Sa o luam incetinel, pas cu pas si ceas cu ceas.

Plec impreuna cu baiatul meu din casa. La un bloc vecin, doi copilasi pierdeau vremea pe treptele unei scari. Cel care parea sa aiba in jur de 11 ani s-a ridicat, s-a apropiat de noi si l-a intrebat pe Ionut daca stie cumva cat este ceasul. Nici eu, nici fiul meu nu aveam ceas la mana. Normal ca bietul copil a primit un raspuns negativ. Ne-a privit neincrezator si a continuat cu intrebarile: dar nu te poti uita la telefon, sa imi spui si mie cat o fi ceasul? Ionut i-a zambit, pe jumatate amuzat, pe jumatate jenat, si i-a spus ca nu are telefon. Mutra bietului copil merita sa fie pozata. Probabil a ramas cu convingerea ca Ionut e un nasol care nu a vrut sa il ajute, desi nu ceruse mare lucru.

Cum ar putea crede un copil ca in anul 2015 mai exista oameni fara telefon mobil? Ne-am amuzat pe drum la gandul ca baietelul si-o fi spus in mintea lui: „uite, al dracu’ bulangiu, i-a fost lene sa scoata telefonul din buzunar si sa imi spuna cat e ceasul”. Apoi mi-am amintit de diverse persoane din online, care imi tot cereau un numar de telefon pentru o mai buna si mai rapida comunicare. Daca un copil de 11 ani nu crede ca nu porti ceas si nu ai telefon mobil, cum te-ar putea crede un om in toata firea? Probabil toti au ramas cu convingerea ca nu vreau sa vorbesc cu ei la telefon. :)))

Auzind de aceasta intamplare, sotul meu a decis ca nu este posibil sa traim ca in evul mediu. Aproape ca ne certa, cu obraii arzand de jena. Eu si fiul meu nu puteam decat sa radem cu lacrimi de grijile lui, insa promisiunea ca ne va oferi cate un ceas cadou era de luat in seama. Si pentru ca noi ne simtim ca acasa pe internet, acolo am si cautat niste ceasuri barbatesti si de dama potrivite. Eu stiu deja care este ceasul pe care il vreau… 🙂 Si abia astept sa ma plimb pe la blocul unde am fost intrebati cat este ceasul… 😀

ES2198-1-900x900

Ceasuri dama – Bestwatch

Posted on Martie 3, 2015, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

