Am invata sa aleg cel mai bun magazin, cel mai de incredere site…

Cu fiecare noua zi petrecuta pe internet ma obisnuiesc mai bine si imi este tot mai firesc sa imi caut informatiile in mediul online, sa discut cu oamenii pe chatul fb, pe bloguri, renuntand putin cate putin la telefon, sa imi fac pana si cumparaturile pe internet, ca sa nu ma mai deranjez umbland prin magazine. Daca la inceput aveam teama ca as putea da peste comercianti neseriosi, acum am inceput sa invat, am propriile preferinte, stiu care sunt magazinele de unde se poate cumpara in siguranta, stiu ce recomanda bloggerii in materie de carti, haine, electrocasnice, farduri, parfumuri, calculatoare si chiar piese auto. Chiar si cand nu stiu, mi se pare extrem de simplu sa intreb prietenii si stiu ca mai de fiecare data unul dintre ei imi va spune: uite un magazin aici, de unde cei care doresc isi pot comanda piese auto cand au nevoie, de orice fel de piese ar avea nevoie. 

Am devenit atat de dependenta de acest mediu virtual, incat mai am putin si ajung ca in bancul cu programatorii: „ninge!”, la care raspunsul clasic este „unde? da-mi un link”. Pentru orice nevoie as avea, cer un link. Va puteti imagina cat de ciudata mi s-a parut ziua in care cei de la electrica ne-au lasat fara curent. As fi vrut sa scriu pe blog, insa verificarea anumitor informatii era mult mai greu de facut fara acces la internet. Am ajuns chiar sa ma intreb cum de am reusit, eu si cei din generatia mea, sa traim atatia ani si sa ne descurcam pe vremea cand internetul era doar un vis sf, cand pentru orice informatie trebuia sa cautam in dex sau sa mergem la biblioteca publica, undeva in centrul orasului.

Ma apuca rasul cand imi amintesc zilele de inceput, cand puteam pricepe orice, dar nu si ce este un link si la ce foloseste. Toti in jurul meu imi spuneau pune un link, da-mi un link, cauta un link, foloseste linkul si eu ma uitam ca mata in calendar, fara sa pot pricepe. Cum de eram atat de grea de cap? Si cum de m-am schimbat atat de mult? Cand mi-a devenit firesc sa cer sau sa dau un link, sa caut pe google si sa cern pleava de grau, pentru a alege cel mai bun magazin, cea mai buna oferta, cel mai de incredere site, chiar si pentru produse cu care eu nu am mare lucru in comun, cum sunt piesele auto?

Posted on Martie 10, 2015, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

