Cu card, fara card

Noi cu card, noi fara card… Inca nu imi vine sa cred ca s-a intamplat. Nu trecusera nici cinci zile de cand radeam cu sotul meu de ametitii care isi uita cardurile in bancomate, cand aceste mici obiecte sunt ceea ce era candva portofelul pentru fiecare om… Ma stiam pe mine. Ori de cate ori merg sa ridic bani din bancomat, unicul meu gand este sa am grija de card, sa il folosesc si imediat sa il pun la locul lui. Acelasi lucru facea intotdeauna si sotul meu. Mai putin ieri, cand a dat numai interogare sold, a luat chitanta si a plecat.

Pe drum spre serviciu (la vreo doua ore dupa folosire) si-a dat seama ca a uitat cardul in bancomat. Telefon imediat la banca, blocarea cardului, ca nimeni sa nu il poata folosi, nervi si stres… Astazi a avut drum undeva in zona in care uitase cardul in bancomat. A intrat in banca de langa bancomat si a intrebat, doar asa… :D, daca au gasit un card. Da, cineva il gasise si il adusese in banca… Noi fara card, noi cu card… :)))

Posted on Martie 10, 2015, in Vieneland. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

