Inregistrare domenii

Cand iti faci un blog, site, comunitate etc. oare chiar ai nevoie de un domeniu propriu te tip .ro, .com, .net, .org, .info si .eu? Eu zic ca da, de ce? O sa va povestesc ceva din experienta mea proprie.

Pai la inceput cand mi-am facut blog aveam subdomeniul oferta de firma respectiva. Nu aveam asa un rating bun, nu impresionam pe nimeni, lumea se uita la fel ca la celelalte bloguri, chiar si google.

Am stat ceva timp pe acel subdomeniu pentru ca nu imi permiteam la momentul respectiv sa imi cumpar un domeniu propriu. Am stat m-am chinuit sa arate mai bine in ochii lumii, sa o impresionez, era cam greu. Am tot incercat sa-mi maresc autoritatea site-ului si sa fie mai populat, sa fie mai usor de gasit, de accesat.

Intr-un final am reusit sa imi cumpar un domeniu. Schimbarea a fost uluitoare, lumea se uita cu alti ochi la site cand vedea ca e pe domeniu, prezenta seriozitate, incredere, continut bun, incredere si profesionalism. Chiar si google il vedea altfel si am reusit sa capat autoritatea mult dorita si popularea mai rapida a blog-ului.

Google si alte motoare de cautare vad mult mai bine un blog pe un domeniu propriu si vor fi clasate superior fata de cele ce sunt pe subdomenii gratuite.

Domeniul este solutia pentru succesul site-ului tau. E bine de stiu ca trebuie sa iti alegi un nume scurt si repede de memorat, sa fie usor de scris. De obicei daca vrei sa iti faci un site adresat romanilor alegi un domeniu cu terminatia .ro .

Pe langa asta daca iti cumperi domeniu si hosting poti face orice modificare vrei in site. Acest avantaj nu il prezinta chiar si subdomeniile pe care le ofera platformele de creare blog.

Cititorii fideli posteaza comentarii sau sugestii la articole, insa pentru un subdomeniu poate fi mult mai complicat, datorita codurilor capcha si alte metode de securitate impotriva spam-ului, ceea ce ii poate determina pe cititori sa renunte.

De cand mi-am cumparat domeniu am inceput sa ma tot ocup de blog din ce in ce mai mult. Ma pasiona din ce in ce mai tare si era mandru de ceea ce am facut.

Mutarea pe domeniu propriu a fost un succes pentru mine, a fost mult mai bine vazut blogul de catre motoarele de cautarea cu ajutorul bunei indexari si a strategiilor SEO.

Incepusem sa scriu peste 5 articole pe zi si imi placea din ce in ce mai rau. Ma simteam foarte bine ca mi-am mutat blogul pe domeniu propriu si voiam sa il ridic tot mai mult, voiam sa fie diferit de celelalte bloguri.

De cand am vazut schimbarea mi-am indrumat si prietenii bloggeri sa se mute pe un domeniu propriu, chiar daca acesta necesita costuri, nu foarte mari. Insa chiar merita schimbarea.

Deci daca vrei un blog, site de succes iti sugerez sa iti cumperi un domeniu propriu si sa lasi subdomeniile de o parte, pentru ca acesta poate prezenta anumite dezavantaje, de aceea sunt si gratuite.

slide-reseller-full-height

 

Inregistrare domenii – Gazduire.ro

http://ro.wikipedia.org/wiki/Domeniu_Internet

Guest post primit de la G. M.

Posted on Martie 12, 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. mulţumesc pentru sfat! 🙂

Lasă un răspuns

