Ati comandat vreodata de la petpal.ro?

Ati comandat vreodata hrana pentru pisici de la www.petpal.ro? Noi ne-am cam plicitisit de carat cu plasa mancare pentru ele din cartierul vecin, la fel cum ne-am saturat sa le ducem la cabinetul veterinar folosind un banal ghiodan de scolar si am dori sa trecem la nivelul urmator. Nu mai retin exact cand si cum am dat peste acest site. Ceea ce stiu este ca acolo am vazut atat hrana preferata a pisicutelor noastre, cat diverse modele de custi transportoare, fara de care viata de pisica plimbareata este tare grea si aventuroasa. 🙂 Pentru ca de-a lungul timpului am avut si experiente placute, dar si unele mai putin placute cu diverse magazine online de pe la noi sau de aiurea si nu am vrea sa ne mai enervam pe banii nostri. Ceea ce am gasit pe internet imi spune ca petpal.ro ar fi o firma serioasa, care isi respecta clientii, insa tot mi-ar fi bine sa am confirmarea de la persoane pe care le cunosc 9chiar daca doar din viata virtuala, de blogger).

Tot in legatura cu pisicile as vrea sa va cer un sfat. In acest moment avem trei nazdravane. Una are doar 3-4-5 luni, una are un an si este in calduri, iar cea de a treia a trecut de o jumatate de an de viata si este deja sterilizata (fiind gasite pe strada, nu le stim varsta exacta; putem doar sa aproximam, desi nu ne pricepem prea bine).. In teorie fiecare dintre ele ar trebui sa manance un alt soi de hrana, in functie de varsta si de nevoile lor. Habar nu am cum as putea face asta, in asa fel incat sa primeasca fiecare pisica ceea ceare nevoie. Ele sunt obisnuite sa aiba hrana uscata la discretie, sa gaseasca intotdeauna castronelul cu bobite plin.

Cum as putea acum sa le ascund? Cum sa le dau hrana separat, dupa nevoi? Sa ma incui de cateva ori pe zi cu fiecare dintre ele in bucatarie, in timp ce alte doua pisici imi racaie in usa? Sa le dau un anumit soi de hrana uscata, in asa fel incat sa le poate multumi pe toate? Si care ar fi acel tip de hrana care sa fie potrivit atat pentru un pui de pisica, cat si pentru una sterilizata si una adulta, dar nesterilizata? Simt ca ma ia ameteala de atatea griji… :))) Nu as fi crezut vreodata ca voi ajunge sa scriu pe blog asa ceva si sa ma framant in cautarea celei mai bune solutii legate de hrana pisicilor.

Nu va sfiiti. Orice sfat, orice poveste, orice vorba imi este de ajutor. Sunt in cautare de raspunsuri. Ca un update la acest articol (inca nepublicat la momentul cand scriu propozitia), trebuie sa mentionez ca Mituca mea, cea care a fost suspecta de ruptura de diafragma, s-a pus pe picioare si in viitorul foarte apropiat va fi sterilizata.

Posted on Aprilie 20, 2015, in Informatii. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Desi se zice ca pisicile mananca atata cat le trebuie… uneori le trebuie tot ce au in blid. 🙂 Asa incepuse sa faca Pufi cand a sosit Johnny, asa ca l-am taiat de la portie si ii dam (le dam) la anumite intervale. Pufi are 13 ani, Johnny 4 si i-am obisnuit (nu din prima) sa manance fiecare din blidul lui – mereu in acelasi loc. Atunci cand le umpli blidele ar trebui sa nu permiti apropierea de castron decat celei careia ii este dedicata mancarea – va trebui sa le supraveghezi la inceput, sa nu le permiti sa se bage una in castronul celeilalte (le poti pregati toate castronelele si apoi sa le asezi la boticurile lor). La noi a functionat, iar acum putem lasa bobite in castroanele lor ca nu se mai baga unul peste celalalt, dar castroanele sunt unul intr-un capat de camera, celalalt in altul (chestiune de teritoriu) 🙂

    Ma bucur tare mult sa aflu ca Mituca e bine acum! 🙂
    Sa fiti sanatosi cu totii!

    • Da, o avem si noi pe Ursula cea fara de masura… Ca sa nu stea doar langa castroane o plimb dupa mine prin casa, ma joc mult cu ea, ii distrag atentia cand da semne ca s-ar indrepta spre bucatarie… :)))
      Am incercat la inceput sa procedez asa, numai ca ele sunt trei si eu am doar doua maini. In plus, Ursula e genul care vrea intotdeauna ceea ce vede la altul. :))) Cum aude ca celelalte sparg in dinti bobite, uita tot si se repede la ele, sa prinda macar „firimiturile” care le cad din gura. :)))

  2. Noi comandam lunar la maxi-pet.ro. Am comparat cateva preturi cu cele de pe site-ul indicat de voi si sunt mult mai mici. Plus ca avem 10% reducere dupa primul pachet comandat. Verificati.
    Am incercat si eu sa ofer mancarea pe categorii si nu am reusit. Am incercat si diverse firme. Ne-am oprit la Royal Canin ce are mai multe sortimente, toate acceptate.

    • Interesanta si convenabila treaba cu reducerea. Asa isi fidelizeaza clientii. 😉
      Eu stau in cumpana in privinta bobitelor din cauza ca Pufi se ingrasa de la o zi la alta si ma sperie. Are o luna de cand a fost sterilizata si a luat cel putin un kilogram in greutate.
      Multumesc mult!

Lasă un răspuns

