Povestile mamei

Cand am deschis acest blog, am facut-o cu gandul ca as putea aduna aici povestile mamei mele. Ma gandeam in primul rand la cele pe care ni le-a spus in copilarie, dar nu aveam de gand sa neglijez nici ceea ce ne spune acum, la cativa ani de la accidentul vascular cerebral care a tintuit-o la pat. Din nefericire, ma aglomerez cu tot felul de chestii si ajung tot mai rar pe aici, iar cand ajung, o fac pentru a mai scrie cate un advertorial. Imi propun mereu sa ma ocup de vieneland, sa nu cumva timpul sa imi stearga din memorie toate cele aflate de la mama, insa nu reusesc sa imi impart zilele in asa fel incat sa pastrez un dram de energie pentru a scrie.

Nu pricepe mama prea bine ce inseamna un blog. E prea tarziu pentru ea sa poata intelege, insa eu si sora mea o stimulam zilnic, cerandu-i sa ne dea idei pentru bloguri, sa ne spuna cum ar scrie ea o reclama pentru cutare sau cutare firma. Mama intra usor in jocul nostru si pana la pranz ne ofera zeci de subiecte pentru articole, unele simpatice, altele de-a dreptul fanteziste. Cum timpul meu este tot mai scurt, de ele profita din plin sora mea. Nu de toate, bineinteles. Unele ne fac sa radem in hohote, altele ne ridica mari semne de intrebare. Sper sa reusesc intr-o zi, candva, sa le adun manunchi pe toate. Pana atunci ma declar multumita de faptul ca nu ne mai cere sa o cautam pe facebook pe tanti Oita, care avea 70-80 de ani cand eram eu copil, acum aproape 40 de ani. :)))

Posted on Mai 6, 2015, in Poveștile mamei. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

