O noua pasiune: norii de pe cer

De la un timp am facut o noua pasiune, probabil influentata de ceea ce vad pe facebook. Cand mi se iveste ocazia pozez norii de pe cer, chiar daca stiu ca nu ies asa cum mi-as dori eu. Sunt constienta ca nu am un aparat destul de performant pentru pasiunea mea, nu imi place nici sa aduc pozelor modificari, insa ma bucur oricum de ceea ce reusesc sa surprind, caci fiecare nor imi aduce un gand, o amintire, un zambet. Visez la ziua cand voi avea un aparat de fotografiat mai bun si voi avea mai mult timp sa stau pe afara pentru a poza norii de pe cer… :)))

nori, pom, cladire

blocul 89

nori albi

nori albi pe cer senin

nor xxl

nori si soare alb

nori albi

nori x

nori xx

Posted on Mai 17, 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

