Pesti si rate false in apa

Prima data m-am lasat pacalita la o manastire din Busteni. Pe podetul ce taia in doua iazul erau adunati ciorchine zeci de oameni cu aparate foto in maini. Pozau pestii si ratele care se balaceau in apa. Unii aruncau banuti acolo, transformand iazul intr-un soi de Fontana di Trevi romanesc. M-am uitat, am admirat, apoi mi-am pus intrebari. Si mi-am dat seama ca erau false si ratele, si pestii din bazin. Nu a contat prea tare. Peisajul ramanea la fel de frumos. Ieri am zarit iar pesti si rate intr-un mic bazin din centrul Ploiestiului. Falsi/false, de plastic, plimbandu-se cu ajutorul vantului si al bulelor de aer. Din pacate, erau asezate intr-un loc dosnic si destul de urat amenajat, dupa parerea mea. Ma intreb cat de greu ar fi sa puna acolo pesti adevarati, poate chiar si cateva rate care sa respire si sa intoarca privirile spre trecatori… De ce de plastic?

bazin pesti falsi, rate de plastic bazin 2 bazin 3 bazin 4 bazin 5 bazin 6

Posted on Iunie 2, 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Ce imaginatie pot avea unii…Ma gandesc ca ratele si pestii de plastic nu cer de mancare si nici nu trebuie schimbata apa….comoditatea… :))))

Lasă un răspuns

