Filmari la nunti

De-a lungul timpului am scris, dupa cum stiit deja, o multime de articole despre diverse produse si servicii, insa cand eu am avut nevoie de ceva, degeaba am cautat prin arhiva blogurilor, ca nu am gasit. De exemplu, in iarna care a trecut m-a rugat un prieten sa gasesc o vila de inchiriat la munte, undeva intre Brasov si Ploiesti, la preturi decente. Stiam ca am pe blog un articol despre o vila din Busteni si m-am repezit sa il caut, caci nimic nu imi face o placere mai mare decat sa imi ajut prietenii, mai ales daca la petrecerea ce urmeaza sa aiba loc in respectiva vila suntem si noi invitati. 🙂 Ghinion! Vila despre care scrisesem eu pe blog nu inchiria nici macar o camera in perioada sarbatorilor de iarna, asa ca a trebuit sa ma reorintez si sa caut pas cu pas pe internet. Preturile mi s-au parut astronomice, asa ca i-am sugerat prietenului meu sa puna banii deoparte vreo 2-3 ani, apoi sa isi ridice cu ei o vila in vecinatatea celor ce voiau pentru o noapte o avere. Pana la urma s-a dovedit ca o petrecere iese reusita chiar si intr-un apartament din Ploiesti, daca se aduna la un loc oameni potriviti. 

Acum, acelasi prieten se pregateste de nunta. Mi-ar fi placut sa le fac o surpriza si sa le spun ca stiu eu un fotograf bun in Brasov, orasul unde va avea loc nunta. Ghinion. Pe blogul meu nu exista decat articole despre filmari la nunti in bucuresti, nicidecum la Brasov. Probabil ca s-ar deplasa dumnealor din Bucuresti pana la Brasov pentru a filma nunta si a face mirilor poze, dar cu cat mi-ar taxa in plus prietenii pentru aceasta deplasare? Intrebare retorica, desigur. Nu se asteapta un raspuns concret la ea. Ideea este ca degeaba stau atata timp pe internet, cu ochii in ecranul acesta, ca atunci cand prietenii mei au nevoie de mine eu nu ii pot ajuta nici macar cu un link, cu o informatie. Sotul meu imi spune uneori ca ar trebui sa ma implic mai mult, sa nu astept sa fiu cautata de firme care vor sa vorbesc despre ele, ci sa caut eu firme, de preferat din zona in care locuiesc, tocmai pentru ca atunci cand noi sau prietenii nostri avem nevoie de vreo informatie, sa stiu exact unde sa o gasesc si la cine sa apelez. Dar astea sunt cazuri rare. Pe mine ma citesc prea putini ploiesteni si mult mai multi bucuresteni… 🙂

Posted on Iulie 1, 2015, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

