Buna dimineata de marti!

Buna dimineata de marti! Sper sa fi fost macar pentru voi… Pe mine m-a trezit Ursula de cum s-a luminat de ziua. Facand un calcul rapid, rezulta ca am apucat sa dorm in jur de patru ore in aceasta noapte. M-am dus impleticindu-ma la bucatarie, am pregatit cafeaua, m-am asezat in fotoliu, acolo unde obisnuiesc sa stau 5 6 7 12 multe ore pe zi. Vazand ca m-am asezat, cainele s-a indreptat serios spre mine si mi-a strigat ca vrea afara. Ok, ok, te scot! Ne-am plimbat putin in jurul blocului, ne-am intors in casa. Am baut cafeaua care se racise. Am mai pregatit o cafea. Am baut-o. Acum sunt la a treia si inca nu reusesc sa tin ochii deschisi. Cineva mi-a pus pe birou, langa ceasca de cafea, cateva fructe. Am si piscoturi de casa. Si covrigei. Degeaba. Dimineata de marti nu pare deloc buna. Mi-e somn si gata. De ce mi-e somn intotdeauna in zilele cand ma asteapta o mie de treburi? De ce se aduna atatea treburi de facut in zilele de marti? De ce dau importanta acestor prostii, in loc sa fac un dus rapid, sa mananc o ciocolata si apoi sa imi rezolv treburile? De ce ma apuc sa va urez Buna dimineata de marti! cand soarele e deja in varful cerului si arde cu rautate?

ceasca de cafea, covrigei si fructe

Posted on Iulie 7, 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Poate ai un deficit de vitamine….Ai rezolvat problemele?

Lasă un răspuns

