Ce mai deseneaza oamenii pe ziduri?

Aveti idee ce mai deseneaza oamenii pe ziduri? Orice le trece prin cap, mi se sopteste din culise. Da, am vazut in ultima luna cuvinte precum dragoste, respect, dar si celebre referiri la organele genitale masculine. Am vazut inimioare si pisicute, am vazut si celebrele frunze de canepa. Am vazut desene abstracte, am vazut tot felul de imagini ale unor obiecte. Daca esti atent, poti observa ca zidurile sunt pline cu diverse desene. Intr-una din serile trecute, cand am iesit cu Ursula la plimbare, am vazut un desen pe un zid. M-am grabit sa il pozez, cu gandul ca il voi pune candva pe blog, intr-un articol. Acum ma uit la el si ma intreb unde am mai vazut acest desen. Imi pare tare cunoscut si ma framant incercand sa aflu daca l-am mai vazut undeva sau daca l-am vazut de prea multe ori pe acest zid, fara sa ii acord importanta. Cert este ca imi place si chiar ma bate gandul sa scriu candva o poveste inspirata din acest desen. Daca stiti ca reprezinta ceva anume, luminati-ma si pe mine, sa nu mor fraiera. Nu am liniste din cauza ca nu imi pot aminti de ce mi se pare asa cunoscut…

Pentru ploiestenii care sunt curiosi, vrea sa mai spun ca acest desen a fost pozat pe zidul cladirii ce adaposteste turnul de parasutism din sala sporturilor, Ploiesti (evident). Tot pentru ploiesteni, daca mai stiti locuri unde pot fi vazute desene interesante pe ziduri, nu ezitati sa imi spuneti si mie, intr-un comentariu la acest articol sau pe pagina mea de facebook.

floare zid

Posted on Iulie 7, 2015, in Vieneland. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

