Incaltaminte din piele

Povestea e simpla si buna de folosit pe post de invatatura pentru orice persoana din lume. In toata copilaria nu am purtat altceva in afara de pabtofi, sandale, ghete si cizme din piele, caci parintii mei aveau destui bani si prin magazine nici nu stiu daca se gasea incaltaminte din carton sau imitatie de piele. Evident, nici probleme nu am avut atata timp cat incaltamintea a fost de cea mai buna calitate. Abia dupa ce am dat piept cu viata si am simtit pe pielea mea fiecare leu muncit pentru o pereche de pantofi, mi-am indreptat ochii spre incaltamintea ieftina, de cele mai multe ori de proasta calitate. Eram mama, aveam alte responsabilitati, asa ca pantofii din piele mi se pareau simple ifose. Cu toate astea, copilului i-am cumparat intotdeauna ceea ce era mai bun, indiferent cat ar fi costat, indiferent cate sacrificii ar fi trebuit sa fac pentru acea pereche de incaltari. 

Vedeam ca pantofii se rupeau imediat, ca imitatia de piele se degrada rapid, lasand in urma incaltamintea extrem de urata, vedeam ca toate perechile purtate imi faceau niste rani dureroase, insa continuam sa imi cumpar pantofi ieftini, uitand de maxima care spune ca suntem prea saraci pentru a ne permite sa ne cumparam lucruri ieftine. Abia dupa ce copilul a crescut si problemele legate de bani s-au micsorat am reusit si eu sa imi cumpar o noua pereche de pantofi, de aceasta data din piele. Senzatia pe care mi-a dat-o aceasta incaltaminte e greu de descris in cuvinte. Imaginati-va ca stati cu talpile pe nisip cald si fin, imaginati-va ca pasiti pe muschiul din padure, imaginati-va ca cineva va face permanent un masaj deopotriva viguros si diafan. In sfarsit puteam merge kilometri intregi fara ca picioarele sa ma doara, fara sa fac basici sau chiar rani deschise, din care sa curga sange.

Din acea clipa mi-am spus ca orice ar fi, trebuie sa renunt la altele daca nu imi permit sa cumpar incaltaminte de calitate, din piele. De ce sa ma chinui, de ce sa imi distrug picioarele, de ce sa cumpar in fiecare luna pantofi, cand pot alege sa imi comand incaltaminte din piele, comoda si rezistenta? Pentru cei care vor sa imi urmeze sfatul si sa isi faca viata usoara, iata un link util: incaltaminte din piele doar aici, unde am vazut cateva perechi de pantofi de dama cu modele deosebite, cum nu am mai vazut pe alte site-uri de profil.

Posted on Iulie 7, 2015, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

