Ti-a placut savarina?

Iesim din kaufland razand in hohote. Nu imi amintesc motivul. Stiu doar ca sora mea a scapat guma de mestecat din gura, sotul meu s-a impiedicat in propriul siret, iar cumnatul si-a sters ochii de lacrimile veseliei pana a reusit sa ii inroseasca. Rar vezi oameni razand dupa ce lasa niste sute de lei in supermarket. Daca vedeti asa ceva, sa stiti ca noi suntem nebunii. Ne oprim la cofetaria unde intotdeauna au savarine proaspete. Cumpar pentru mine si pentru copil, apoi ma decid sa comand si pentru mama. De cand e imobilizata la pat, rar se intampla sa spuna ca vrea ceva. Il las pe Mihai sa care plasele, iar eu merg langa el, atenta la sacosica plina de savarine. In taxi imi dau seama ca nu am cerut sa imi fie impachetate separat. Lasa ca vin eu mai tarziu sa ii aduc prajitura, ii spun surorii mele. 

Ieri am trecut o fuga pe la mama. Din vorba in vorba am ajuns la prajituri si atunci am intrebat-o senina:

-Ti-a placut savarina pe care ti-am trimis-o?

-Ce savarina?

Pauza.

Dau filmul inapoi si imi aduc aminte ca nu i-am mai trimis nimic. Ajunsa acasa, am mancat si m-am apucat de treaba, uitand de prajitura mamei. Unul dintre baieti a mancat-o seara, fara sa isi dea seama… Ce moment insiropat!

Posted on Iulie 7, 2015, in Poveștile mamei. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

