Poze de pus pe desktop

Rar mi s-a intamplat sa dau importanta pozei ce ma intampina cand imi deschid calculatorul, probabil pentru ca imediat intru pe internet si o vad rar, la venire si la plecare… Asta nu inseamna ca nu ma intereseaza ce imagine pastrez la vedere. O vreme am avut pe desktop imaginea clasica: un deal inverzit si cativa norisori pe cerul senin. Cand m-am plictisit de ea l-am pus pe pikachu intr-o lalea. Aceasta poza m-a intampinat in multe dimineti. Pana cand am primit laptopul de la Kadia si Vladen. De atunci ma intampina dimineata o multime de stele. Poza aceasta nu o dau nimanui. :p Oare din acest motiv am nevoie de doua cafele pentru a putea incepe sa procesez informatii, de parca nu s-ar fi luminat de ziua? :))) 

Ieri am dat o fuga pana in Busteni, sa imi aerisesc neuronul surmenat. Detalii despre plimbare voi posta pe blogul de pe .ro in zilele urmatoare. Printre cele 541 de poze facute parca in disperare, ca si cum ar fi fost prima data cand faceam asa ceva, am prins si cateva deosebite. Am stiut ce fac in clipa cand am apasat butonul in dreptul unor ziduri. Voiam niste imagini altfel, imagini care sa fie numai bune de pus pe desktop sau ca fundal de blog, caci eu de multe ori am vrut asa ceva si nu am avut. Pe internet exista diverse imagini oferite gratis doritorilor, insa eu mi-am dorit mereu ceva doar al meu, o imagine care sa atraga atentia si sa ramana in memorie macar trei secunde. Nu stiu cum vi se vor parea voua, insa eu sunt tare bucuroasa ca le am.

In bucuria si darnicia mea am ales sa postez cateva si pe blog, pentru cei care isi doresc poze de pus pe desktop sau ca fundal de blog. Habar nu am daca se potrivesc ca marime, dar sper sa fie ok. Eu astept sa imi vina baiatul acasa pentru a-l ruga sa schimbe imaginea pe desktopul calculatorului. Pana atunci, iata imaginile despre care va spuneam. Sunt curioasa daca va plac si voua… Si, legat de asta, pe voi ce imagini va intampina cand deschideti calculatorul?

poza pentru desktop poza pentru desktop 1 poza pentru desktop 2 poza pentru desktop 3 poza pentru desktop 5

Posted on Iulie 13, 2015, in Vieneland. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

