Cafeaua de dimineata si plimbarea cainelui

Nu stiu cum este prin alte case. Pot povesti doar despre ceea ce se intampla la mine in aproape fiecare dimineata. Probabil multi dintre voi stiu deja cat de mult imi place cafeaua si cat imi este de necesara dimineata. Fara ea nu reusesc sa ma trezesc, nu ma pot concentra la nimic, nu sunt buna de nimic. De doua luni, de cand am caine, lucrurile au inceput sa se schimbe, micile si putinele mele tabieturi au fost date peste cap si aruncate hat-departe. Cainele cere sa fie scos afara, sa isi faca nevoile si sa se plimbe putin, sa isi dezmorteasca oscioarele. In capul meu, o voce striga disperata: cafea, cafea, cafea! Spre care sa aplec mai intai urechea, pe cine sa multumesc mai intai? Am incercat sa recurg la un truc, astfel incat sa impac si capra, si varza, sa imi pot bea linistita cafeaua de dimineata si sa ii ofer cainelui plimbarea dorita. 

Cobor din pat, merg in varful picioarelor pana in bucatarie, pregatesc in liniste cafeaua, ma asez la calculator. Bruno al meu doarme linistit pana cand beau prima gura de cafea. In acea clipa se trezeste, plange si se tot duce spre usa de la intrare, dand semne ca vrea sa fie scos afara. Vazand asa, am incercat sa trisez. Am amanat cafeaua de dimineata, am amanat si prima tigara, caci pe ea o banuiam ca trezeste catelul. Degeaba. Bruno doarme linistit pana cand beau prima gura de cafea, indiferent la ce ora se intampla asta, de parca m-ar urmari si ar incerca sa imi faca in ciuda. Sincera sa fiu, daca as putea rezista, cred ca as face intr-o zi un experiment, sa vad cum se poarta daca nu beau deloc cafea. Se trezeste sa ceara afara sau doarme intreaga zi? 🙂

Sotul meu imi spune ca as putea incerca sa ies cu cainele afara avand intr-o mana lesa si in cealalta mana cescuta de cafea. Usor de zis, greu de facut. Sunt dimineti in care Bruno e somnoros, calm, linistit, dar sunt si dimineti in care se agita, alearga, trage de lesa, smuceste in stanga si in dreapta… Cum mi-ar sta mie cu cafeaua in mana, incercand sa tin pasul cu bazdagania fara sa vars lichidul oparit pe maini si pe haine? :)))

Buna dimineata!

ceasca de cafea

Posted on Iulie 14, 2015, in Vieneland. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Cred ca te pandeste…si prima gura de cafea este semnalul pentru afara 😀

  2. Zamfir, uneori, îşi ia cafeaua într-o butelcuţă şi … o bem în parc, împreună! El îşi bea jumătatea lui, apoi, eu, mărinimoasă!, i-o dăruiesc pe a mea …

Lasă un răspuns

