Intinde-te cat iti e plapuma!

Intinde-te cat iti e plapuma! Iata o zicala pe care am invatat sa o respect inca din copilarie. Mare iubitoare de inghetata, mi-am dat toti banii pe aceste mici delicii, fara sa imi pese ca ziua era lunga si copiii de la bloc faceau tot felul de planuri. Eu mancam inghetata pe treptele scarii, ei ma priveau pofticiosi de departe. Apoi a venit randul meu sa tanjesc la ceea ce aveau. Planuisera sa mearga la Paulesti, la padure, sa se plimbe si sa se dea in lanturi. Eu nu mai aveam bani si stiam ca tata nu imi va mai da. Ma avertizase deja ca mi-am primit portia pentru ziua respectiva. A fost prima data cand am inteles ca trebuie sa ma intind cat imi e plapuma, ca trebuie sa imi impart banii in asa fel incat sa imi ajunga pentru tot ceea ce vreau.

Acum ma uit la cei care aduna zeci de animale in casa si apoi se plang ca nu au cu ce sa le hraneasca. Cred ca e cumplit sentimentul care ii incearca. Le-as aduna si eu pe toate cele intalnite, daca as putea, uitand sa am grija la cat imi e de mica plapuma. Dar stiu ca abia imi permit sa le cresc pe cele trei pisici si pe frumosul Bruno. Probabil voi avea si eu zile cand nu voi stii de unde sa iau bani de mancare. Dar cum ar fi sa am cu zecile si sa depind in totalitate de straini, de oameni milosi care nu suporta ideea ca niste animale mor de foame? Oare cei care aduna atat de multe animale in casa au avut in viata si vremuri bune, cand credeau ca intotdeauna isi vor permite sa le hraneasca sau s-au bazat de la inceput pe darnicia celorlalti?

De ce nu putem noi, oamenii, sa ne intindem intotdeauna cat ne este plapuma? Iubirea de animale si mila fata de problemele cu care se confrunta pe strazi ne intuneca uneori judecata. Ultima data am patit-o ieri, cand am gasit un pui de pisica de nici o luna. Infometat si mort de sete, privind cu ochi galbeni spre trecatorii nepasatori. L-am hranit, i-am dat apa sa bea si l-as fi luat acasa imediat daca nu m-ar fi oprit gandul la familia mea.

Daca puteti si doriti sa ajutati, iata aici doua situatii grave: Pisicle adunate de Andreea si animalele din adapostul de la Racoasa.

Posted on Iulie 19, 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Mie imi plac animalele,dar stiu cata responsabilitate implica intretinerea lor si nu am nici unul.Asta e plapuma mea si nu ma intind mai mult.

Lasă un răspuns

