Cum se mai promoveaza scriitorii

Sunteti curiosi sa aflati cum se mai promoveaza scriitorii? Nimic mai simplu de descoperit. E destul sa cititi acest articol pentru a va satisface curiozitatea. In urma cu vreo doua ore am primit o cerere de prietenie pe facebook. Mi-am aruncat un ochi pe profilul omului, am vazut ca avem multi prieteni comuni si ca a scris o carte, asa ca mi s-a parut ok si am acceptat cererea. La scurt timp am primit un mesaj de salut si o invitatie prin care eram rugata sa dau like paginii respectivei carti. Ok, eu as da like, dar cum sa o fac, daca nu stiu ce este cu aceasta carte, daca nu stiu ce subiect trateaza si in ce maniera o face? Raspunsul a venit imediat. Cartea nu a aparut inca, dar pagina a strans deja 5000 de like-uri. Va puteti arunca un ochi si, daca va place, dati like. Ok, curiozitatea m-a facut sa intru pe acea pagina. Descrierea este toata la superlativ, dar nu exista nici o semnatura, lucru care pe mine ma duce cu gandul la faptul ca respectivul text a fost scris tot de autorul cartii. 

Nu pot sa apreciez o asemenea promovare agresiva, desi admir in sinea mea indrazneala de a aborda in acest fel persoane necunoscute. Sunt convinsa ca pana in octombrie, cand cartea va ajunge la cititori, numarul de like-uri se va dubla, tripla, multiplica. Sunt convinsa ca va avea succes, daca scriitorul va continua aceasta promovare. 5000 de like primite in alb, orbeste, mi se par a fi o adevarata performanta. Eu i-am spus clar ca voi astepta aparitia cartii, ca nu sunt dispusa sa dau like pe ochi frumosi.

Asadar, dragi scriitori si viitori scriitori, va puteti inspira din acest exemplu daca doriti sa va promovati cartile si lumea sa afle de voi fara sa fi vazut macar o propozitie. :)))

Posted on Iulie 20, 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

