Mobila de la www.mobiclas.com

In curtea soacrei mele stateau parasite bucati mari din lemn masiv, lemn de o calitate ireprosabila pe alocuri, macinat de vreme si de ganganii pe alocuri. Imi bateam sotul la cap de trei ori pe saptamana si tot de atatea ori el gasea felurite pretexte pentru a ma refuza. Cum ar putea face el mobilier elegant cum este cel de la www.mobiclas.com, daca nu se pricepe si nu are sculele potrivite? ma tot intreba, exasperat de insistentele mele. Macar un birou! Macar o masuta de cafea! Macar o comoda pentru televizor! miorlaiam eu saptamanal, asteptand parca o minune care nu mai venea. Intr-un final, satul de insistentele mele si parca vrand sa imi arate ca imi fac visuri desarte, sotul meu a decis sa se uite prin lemnele din curtea soacrei mele. M-a lasat sa aleg eu ceea ce imi placea, iar eu am ales lemnele cu cele mai multe noduri sau distrugeri provocate de cari. De atunci m-am ales cu porecla „suflet de artist”. 🙂

Mi-a lucrat cu putinele scule de care dispuneam un soi de noptiera. Nu seamana nici pe departe cu ceea ce vazusem eu pe http://www.mobiclas.com, insa imi bucura sufletul cand o vad, caci stiu cu cata migala si pasiune a fost lucrata, stiu cat s-a chinuit pentru a scoate ceea ce am vrut din nimicul pe care il aveam. Chiar si numai chinul de a scoate o piesa de mobilier dintr-un lemn incarcat de noduri ar merita sotul meu o statuie. Pentru faptul ca a reusit sa imi pastreze intacte distrugerile provocate de cari i-as inchina chiar si un imn. Dar voi sa nu ma luati in seama. Eu am uneori „suflet de artist”, dupa cum ii place sotului meu sa spuna. Apreciez lucruri pe care multi altii le desconsidera sau nici nu le vad. Caut frumosul in cele mai neasteptate (chiar si pentru mine) locuri. Imi place sa fiu inconjurata de lucruri unicat si uneori sufar stiind ca o bluza care imi place a fost confectionata in mii de exemplare, ca poate in aceeasi zi, la aceeasi ora, o alta femeie se imbraca fix cu o bluza identica.

Nu ma luati in seama. Intrati pe linkul de mai sus. Pe site-ul http://www.mobiclas.com veti gasi o multime de bijuterii din lemn, modele de mobilier cum nu prea se mai fabrica astazi. E drept ca nu au cele mai mici preturi din lume, dar nici altii nu au mobilier ca aici. 🙂

Posted on Iulie 20, 2015, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

