Legiuni de imbecili

Am gasit aseara un text interesant. L-am citit pe fuga, atat cat am vrut ochii sa ma mai ajute la miezul noptii. Il voi reciti astazi cu mai mare atentie. Ca intotdeauna, probabil adevarul (realitatea) este undeva la mijloc, dar nu despre adevar as vrea sa vorbesc aici, ci despre altceva. Am selectat din acel text un citat si l-am postat pe facebook. «Rețelele de socializare dau drept de cuvânt unor legiuni de imbecili care înainte vorbeau numai la bar după un pahar de vin, fără a dăuna colectivității. Erau imediat puși sub tăcere, în timp ce acum au același drept la cuvânt ca și un premiat cu Nobel. Este invazia imbecililor». Nu stiu cum vi se pare voua, insa eu am vazut in aceste cateva randuri o descriere perfecta a ceea ce se intampla pe draga noastra retea de socializare facebook. Ca unii vorbeau inainte la bodega de cartier si altii poate vorbeau la vreun bar exclusivist, asta e mult prea putin important. Multi dintre noi vorbeau la bar, la o partida de rummy sau la scara blocului. 

Ca pentru a-mi dovedi ca Umberto Eco avea dreptate cand spunea despre legiunile de imbecili, in aceasta dimineata, la postarea unei prietene, am vazut cum o doamna a ales sa isi dea in petic. Prietena mea a scris pe blog un articol. Articolul a fost postat pe facebook. Probabil doamna scapata din legiune a comentat pe blog si, vazand ca nu ii apare comentariul, s-a apucat sa imi jigneasca pe fb prietena si sa se bata cu pumnii in piept ca ea tot isi face parerea cunoscuta, chiar daca nu i-a fost acordata permisiunea de a balacari pe blog. Rasu’-plansu’ incepe cand observi ca doamna nu avea de fapt nici o parere clara, nu spunea nimic care sa nu poata fi postat intr-un comentariu pe blog. Probabil prietena mea are moderare la comentarii si trebuie sa fie online pentru a le aproba sa apara. Dar oamenii nu stiu, nu mai au rabdare, nu intreaba ce s-a intamplat, ci se apuca sa jigneasca, sa urle ca au fost nedreptatiti, sa ameninte, sa se poarte ca animalele salbatice scapate din cusca.

Posted on Iulie 21, 2015, in Informatii. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Amu’ me-ntelegi despre treaba cu privatu’?
    Din pacate, in afara imbecililor de pe facebuk exista si hoardele de comentatori lobotomiati de pe langa imbecili…aka cucoana in cauza &comp.

    • Te-am inteles (aproape) din prima. 🙂 Si pe mine m-au frecat la icre unii, dar am ales sa ii ignor si sa ii bag la spam. Treaba lor daca vor sa stea cu fundul in sus uitandu-se pe gaura cheii in casa mea. Eu imi traiesc viata tot cum imi place, fara sa acord importanta tembelilor. 😉

Lasă un răspuns

