Apostila si supralegalizarea

In sufletul meu se da un soi de lupta cand incerc sa imi amintesc acele zile de demult, cand planuiam impreuna cu baiatul meu sa ne luam ramas bun de la pamantul unde ne-am nascut si sa ne stabilim prin straini, deaprte de tot ceea ce inseamna viata de azi pe maine, cu un salariu de nimic. Primul pas dupa ce m-am asigurat ca imi gasesc imediat serviciu afara si un loc unde sa punem seara capul, dupa ce am aflat ca pot transfera copilul oriunde doresc in acea tara, am inceput sa caut informatii despre documentele necesare iesirii din tara, despre un transfer international al unui elev de scoala generala, despre legalizarea actelor care imi certificau studiile. M-a luat durerea de cap imadiat ce am aflat ca nu e destul sa traduci o hartie pentru a fi luata in consideratie peste hotare. Nu. Trebuie sa primeasca o apostila si sa fie neaparat supralegalizata. Nu aveam idee pe atunci ce inseamna asta, insa pas cu pas am aflat si ce este apostila, si ce inseamna supralegalizare.

De aici filmul incepe sa se estompeze, probabil odata cu memoria mea. Tin minte ca am umblat zile intregi prin tot felul de birouri, ca am stat la niste cozi interminabile, ca am discutat cu sute de oameni si le-am aflat povestile de viata mai triste sau mai vesele. Ce anume am facut exact pentru ca actele mele sa aiba apostila si sa fie supralegalizate, nu imi aduc aminte nici daca ma ameninta cineva. Singurul lucru de care sunt convinsa este ca de fapt eu nu am facut nimic, ca altii s-au ocupat pentru mine de apostila si supralegalizare. 🙂 Mai tin minte si cat m-am enervat cu doamna traducatoare care intr-o prima faza tot gresea cate o cifra sau cate o litera de pe certificatul de nastere al copilului meu. Intr-un final s-a rezolvat si asta, desi cred ca mi-au iesit niste fire albe in par. Astazi, daca cineva m-ar intreba la cine sa apeleze pentru niste traduceri, pentru o supralegalizare sau pentru orice altceva este necesar in asemenea cazuri, as recomanda fara sa stau pe ganduri AcademiaDeTraduceri.ro. Motivul?

-comenzile se fac simplu si ultrarapid

-clientului i se garanteaza calitatea

-livreaza la timp oriunde in lume.

logo_academiadetraduceri

academia de traduceri

Posted on Iulie 27, 2015, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

