Informatii despre caini la www.fanvet.ro

M-am lasat purtata de val si am insistat sa aduc acasa catelul gasit intamplator la o ghena de gunoi. Nu regret decizia. Bruno mi-a facut viata mai frumoasa, chiar si in zilele de dupa deparazitare, cand am crezut ca il pierdem. Imi face viata frumoasa chiar si in zilele cand ne trezeste mult prea devreme sau cand se alearga prin casa cu pisicile, daramand totul in cale. Crescatorii de caini mi-au atras atentia imediat ca legile sunt severe si ca va trebui sa merg la medicul veterinar pentru a-i pune cainelui microcip. M-a uimit modul acesta de gandire. Cautand pe internet informatii despre microcip, am ajuns pe site-ul www.fanvet.ro si am observat ca nu toata lumea se teme de lege. Medicii veterinari de acolo gandeau ca si mine: microcipul este important mai ales in cazul cand catelul se pierde sau este furat, caci la o simpla scanare orice medic veterinar poate gasi in baza nationala de date numele, adresa si numarul de telefon al stapanului, pentru a-l inapoia. Desigur, de preferat ar fi sa nu il pierdem, insa accidente se intampla tot timpul si e bine sa fim prevazatori.

Tot pe www. fanvet.ro am gasit diverse informatii despre caini, de la deparazitarea si vaccinarea obligatorie si pana la alergiile animalelor de companie. Mi-am amintit cata bataie de cap ne-au dat noua aceste alergii, pe vremea cand pisicuta neagra, Miti, voma des si se trezea din senin fara blanita pe picioarele din spate. Am avut noroc. Desi nu locuim in Bucuresti si nu aveam acces la o clinica veterinara renumita, cum este fanvet, o doctorita tanara si priceputa a inteles repede cu ce probleme se confrunta Mituca si a actionat in consecinta, insa asta abia dupa ce am cheltuit o multime de bani pe tot felul de sampoane, tratamente si hrana uscata pentru pisici sensibile. Din acest motiv le recomand crescatorilor de animale de companie sa aiba grija la ce medic veterinar merg si sa caute informatii serioase in cazul cand patesc asa cum am patit noi.

Daca aveti caine si nu stiti care sunt alimentele de care trebuie sa va feriti animalul, intrati pe www. fanvet.ro. Veti gasi acolo o lista care include ciocolata, fructul de avocado, strugurii, nucile, ceapa, usturoiul, sarea, dar si multe altele, despre care eu nu mi-as fi imaginat ca ar putea fi toxice (de exemplu caise, piersici, prune, nectarine, cirese…). Citind despre aceste alimente am inteles cum de i-a fost rau lui Bruno cand mi-a furat de pe birou punguta in care aveam niste prune. Sa nu faceti ca mine!

Posted on August 1, 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

