8 august, ziua internationala a pisicilor

A vuit internetul ieri si multi au simtit ca ajung la saturatie dupa atatea poze cu pisici. Mie chiar mi-a placut sa le privesc si m-am bucurat de fiecare dintre ele ca un copil. M-am grabit chiar sa scriu un articol despre 8 august, ziua internationala a pisicilor. Abia spre seara mi-am dat seama ca acel articol ar fi trebuit sa contina o multime de poze cu cele trei pisici din dotare. Nu aveam nimic nou prin calculator, asa ca am luat aparatul foto si am incercat sa surprind cateva instantanee. Tocmai de ziua lor, pisicile mele refuzau sa se lase pozate. Din cele peste 50 de poze facute aseara, nu am reusit sa aleg trei. Ba erau tremurate, ba nu surprindeau esenta, ba nu incapuse intreaga pisica in ele, ba… Pana la urma le-am selectat pe cele mai reusite dintre cele proaste. 8 august a trecut. Pisicile poate ca s-au bucurat ieri de hrana mai gusotasa sau de mai multe mangaieri, insa oricum habar nu au avut ca a fost ziua cand intreg mapamondul le sarbatorea. Pentru ele a fost o zi ca oricare alta si asa va fi in fiecare an pana cand vor evolua suficient. Dar noi, oamenii, ne putem bucura oferindu-le mici bucurii, nu?

Oricum vor fi intotdeauna mult mai putine decat ne ofera noua pisicile. Doar cei care nu au avut niciodata in casa o pisica nu stiu cata bucurie poate oferi acest animal. Nici eu nu am stiut pana cand nu am avut pisica mea. Mergeam la mama si uneori ma enervam vazand ca isi trateaza pisica de parca i-ar fi copil. Nu puteam intelege. Acum stiu ce simte omul care are in casa macar o pisica si ma bucur din tot sufletul ca am cedat impulsului de a iesi la miezul nopti pentru a salva un sufletel care miorlaia sub geamul meu. 🙂

ursula

DSCN1402

DSCN1405

Posted on August 9, 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

