Cum scapi de dragostea nedorita, sufocanta?

Exceptand zilele cand ma trezesc morocanoasa (cu fata la cearsaf, dupa cum spunea mama mea), am o fire deschisa, prietenoasa, vesela, care nu de putine ori m-a bagat in incurcatura din cauza mentalitatii cu care romanul vine la pachet din nastere. Multi si-au imaginat ca ma pot manipula cum vor doar pentru ca am zambit, multi au crezut ca sunt slaba doar pentru ca i-am ascultat cu rabdare si le-am raspuns politicos. M-am vazut pusa de nenumarate ori in situatia de a deveni de gheata numai pentru a scapa de insistentele celor care nu pot deosebi un om amabil de unul din care pot face orice doresc. In ultimii ani aceste intamplari s-au rarit mult. Nici eu nu mai zambesc chiar la toata lumea, nici amabila nu mai sunt mereu. Cu toate astea, incerc in continuare sa ajut oamenii si sa raman deschisa. Din cand in cand, firea mea atrage cate o dragoste nedorita, de care habar nu am cum sa scap. A plecat la mare, dar nu inainte de a trece pe la mine pentru a ma saluta. A doua zi m-a cautat sa ma salute si sa imi spuna ca abia asteapta sa vina acasa. Cum, nu iti place acolo? Ba da, dar imi e dor de tine si vreau sa te vad.

Cum scapi de dragostea nedorita, mai ales ca in propozitie nu e vorba despre un barbat usor de pus la locul lui, ci de un copil care aproape ma sufoca?

Posted on August 9, 2015, in Vieneland. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Cam greu, fara sa dezamagesti….nu stiu …

Lasă un răspuns

