Curs de dans profesionist

De foarte multe ori in aceasta viata m-am intrebat cine sunt oamenii care aleg sa caute, sa plateasca si sa urmeze un curs de dans profesionist, ce anume ii indeamna sa faca acest lucru. Nu am cunoscut pe nimeni care sa isi doreasca din tot sufletul, dar mi s-a spus ca sunt foarte multi oameni care urmeaza un curs de dans profesionist, oameni care nu au liniste pana cand nu invata tot ce se poate invata la un asemenea curs. Am incercat sa imi imaginez cum mi-ar sta mie sa am o astfel de pasiune si mi-am dat seama ca e foarte usor sa ajungi dansator profesionist, daca iti doresti cu adevarat. Eu nu am acordat niciodata mare importanta dansului. Firea mea nonconformista m-a impins la gesturi care raman inexplicabile celor mai multi oameni. Nu stiu mai mult de doi pasi de dans si niciodata nu am simtit nevoia de a invata. M-am lasat purtata pe aripile muzicii fara un plan prestabilit, fara a urma un model anume. Am dansat intotdeauna si probabil voi dansa intotdeauna asa cum simt, fara sa imi pese ca multi se uita la mine ca la urs.

Dar inteleg ca exista oameni care vor sa danseze perfect, care viseaza sa devina dansatori profesionisti sau sa impresioneze la diverse petreceri pe toata lumea. Am auzit deseori despre cupluri care se pregateau de nunta si care, nestiind sa danseze bine sau dorindu-si ca nunta sa iasa perfect, apelau la un curs de dans profesionist pentru a face din acea zi un moment cu adevarat memorabil. Le-am apreciat in sinea mea tenacitatea si chiar mi-am dorit sa aflu in cat timp un om obisnuit reuseste sa invete cateva dansuri clasice si cat de bine va reusi sa le execute. M-am intrebat de multe ori daca o persoana care este afona va putea invata vreodata sa danseze ca un profesionist, tinand cont de faptul ca nu poate simti muzica la fel ca altii. Cred ca acesta a fost motivul principal pentru care nu am vrut nicodata sa invat cu adevarat sa dansez. Mie imi plac doar anumite melodii, anumite genuri, anumite miscari. Retin cu usurinta versurile, dar nu pot simti cu adevarat muzica, la fel cum nu ma pot incolona in multimea celor ce danseaza la fel. Pentru cei care vor si pot, la inceputul acestui articol e link spre o scoala de dans profesionist. Va doresc mult succes!

Posted on August 9, 2015, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

