Cu plase la pescuit

Inca de la inceputul verii sora mea ma tot bate la cap sa mergem la pescuit. De unde i-a venit ideea si ce anume o alimenteaza in continuare, habar nu am. Cert este ca la inceput am ras, amuzata de idee, iar acum nu reusesc sa mi-o mai scot din cap, mai ales ca sora mea are grija sa imi aminteasca mereu de dorinta ei. Va vine sa credeti sau nu, eu am fost o singura data la pescuit, iar sora mea nici macar odata. Nu avem idee cum se infige o rama in ac, nu avem undite, nu avem plase, nu stim incotro ne-am putea indrepta pasii pentru o partida de pescuit, dar visam sa mergem. In sinea mea imi dau seama ca am vrea ceva nou, ce nu am mai incercat pana acum, ca probabil simtim nevoia sa ne relaxam intr-un loc unde linistea si calmul sunt la ele acasa, ca probabil am vrea sa facem si ceva poze cu peisaje diferite fata de cele din parculetul de cartier. Cu toate astea, inca mi se pare incredibil ca am ajuns sa caut pe internet unelte de pescuit, ca am ajuns sa citesc pe forumuri detalii despre aceasta activitate, ca imi fac planuri tot mai serioase in legatura cu o iesire pe balta. 

Cei care ne cunosc bine nu se vor mira sa afl ca imediat fiul meu a inceput sa faca glume, din care cea mai nevinovata a fost: „mama, nu e nevoie sa iti cumperi unelte de pescuit si sa te deplasezi de acasa. Tu te pricepi bine sa dai cu bata in balta si aici, acasa, in mijlocul orasului”. Sotul meu, nici el om prea serios, a plusat spunand ca merge el la piata sa cumpere doua kilograme de peste daca imi e pofta de o saramura si mi-a promis ca le face si poza daca vreau sa ma laud pe facebook ca am fost la pescuit. M-am distrat alaturi de ei, dar mintea mi-a ramas conectata la idee si acum incerc sa pun ceva bani deoparte pentru a le arata ca pot cu adevarat atunci cand imi intra ceva in cap. La fel procedeaza si sora mea, care s-a straduit chiar sa afle care sunt cele mai bune locuri de pescuit in Dunare, de parca eu as avea timp sa ajung pana acolo. Dar cine stie… Se spune ca nu aduce anul ce aduce ceasul… Visez sa ies cu niste plase la pescuit de bani pe aici pentru a putea petrece o mini vacanta la Dunare, la pescuit adevarat.

Pe romnets am vazut ca nu comercializeaza simple unelte de pescuit, ci ofera solutii personalizate chiar si pentru incepatori ca noi. „Profesionalismul si calitatea produselor sunt principalele elemente pe care ne-am construit acest business. La aceasta am adaugat dorinta de a satisface nevoile fiecarei persoane in parte pentru a dezvolta parteneriate durabile.”

plase multifilament

navod

Posted on August 11, 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

