Stickere de perete de la homeX

In aceasta vara am zugravit peretii din dormitor si cu aceasta ocazie am decis sa facem unele schimbari prin camera. Initial gandul nostru a fost strict la anumite piese de mobilier care ne erau necesare, printre care un soi de noptiera pe care sa imi pot aseza cateva carti, o veioza, o crema de maini, o farfurie cu fructe sau dulciuri, diverse alte prostioare fara de care nu ma simt bine seara, cand ma bag in pat. Din gand in gand si din discutie in discutie ne-am decis sa renuntam la tabloul care fusese agatat pe un perete de soacra mea si care noua nu ne placea deloc. Ce vom pune in loc, ne-am intrebat imediat si tot imediat am gasit si raspunsul. Ceea ce ne place noua, desigur. :)) Poate ca vom alege sa punem niste Stickere de perete, ca tot vazusem de curand unele foarte interesante in categoria decoratiuni interioare de la homeX.

Mi-au placut unele in mod special. E vorba despre niste stickere de perete reprezentand diverse obiecte specifice Egiptului, obiecte care ar fi intarit cumva ideea de vechi aleasa de noi pentru decorarea dormitorului. Tot din acea zona am deja o fotografie foarte frumoasa primita de la Roxana din Lumea Mare, o fotografie tare draga inimii mele. Se spune ca o imagine face cat o mie de cuvinte si eu sustin ca acea fotografie reprezinta mai mult de o mie de cuvinte despre Africa, despre traditii, despre suferinta si frumusete. Cred ca mi-ar fi placut si mai mult daca acea fotografie ar fi fost de fapt un sticker de perete, insa in viata nu le putem avea pe toate cate le dorim, nu?

Acum ma tot bate gandul ca un perete din dormitor sa il rezerv unei alte nebunii. Am gasit pe internet imaginea unei harti a lumii peste care este suprapus un vapor. Pentru ca nimanui nu i-a trecut prin cap (deocamdata) sa transforme aceasta imagine in sticker de perete, o voi transforma eu in fotografie si o voi inrama pentru a-mi infrumuseta dormitorul. Desi la inceput sotul meu a fost cam sceptic in privinta ideilor mele de decorare a camerei, pe masura ce lucrurile s-au materializat a observat si el ca aveam dreptate, ca micile obiecte de arta fac diferenta intre un dormitor sobru, ca de hotel, si caldura unui camin unde intimitatea si frumusetea sunt la ele acasa.

Pentru cei interesati, mentionez ca homeX are doar produse de calitate, o oferta diversificata si transport gratuit.

stickere-egipt---instant-illusion-effect-3d sticker-family-photo-tree

Posted on August 11, 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Noi am avut o altă sursă de stickere. Așa că în bucătăria fetei sunt siluete de pisici negre în diverse poziții, iar în dormitor un contur maaare de chip de fată. Succes cu decorarea.

    • Am vazut pe net stickere cu pisici negre si am tot zis ca voi comanda si eu. Sotul meu spune ca as putea lasa copilul sa le picteze. 🙂
      Cei de la elefant au avut anul trecut un tablou format din trei bucati dreptunghiulare. Impreuna formau ochii unei pisici negre. Tare mult mi l-am dorit, insa cand am vrut sa dau comanda nu il mai aveau. :(((

Lasă un răspuns

