Pahare ornate pentru nunta

Nu va lasati pacaliti de titlu. Povestea este despre niste pahare, dar nu pentru nunta. Prietenii nostri voiau sa plece la persoana care urma sa le orneze niste pahare pentru nunta. Pentru a mai ramane cateva ore la noi, El s-a oferit sa le orneze. Ea a refuzat, sustinand ca nu vor iesi la fel de frumoase. El a insistat. Eu i-am tinut isonul, plusand cu ideea ca pana si mainile mele neindemanatice pot orna un pahar pentru nunta. Am scos din birou plastilina si niste nu stiu cum se numesc, am adus doua pahare si… Nepoata lui s-a apucat sa le orneze. Au iesit doua pahare tare dragute. Unul are o capsuna, altul o floare. Nu sunt pahare ornate pentru nunta, dar trebuie sa recunoastem ca fetita de clasa a patra e tare talentata. Pahare ornate cu capsuna si floare

pahare ornate capsuna floare

pahar ornat floare

pahar ornat capsuna 1

Posted on August 15, 2015, in Vieneland. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

