Leapsa intrebarilor

Ma reacomodez greu cu viata din online, asa ca profit de leapsa intrebarilor pentru a mai umple o pagina de blog, dar si pentru a-mi forta mana sa tasteze ca altadata. 🙂

Un vis mare, mare?

Sa plec din tara, sa castig destui bani pentru a putea vizita intreg pamantul.

De ce scrii?

Din placere, chiar si atunci cand cu greu ma decid sa deschid o postare noua. 

Ce faci cand ploua?

Daca nu am vreo treaba urgenta citesc sau dorm.

Cel mai amuzant film vazut?

Ma uit rar la comedii, asa ca in minte imi vine un film vazut in adolescenta: Bunul meu vecin Sam. 😀

Daca n-ai fi fost om, ce ti-ai fi dorit sa fii?

Daca nu as fi fost om, as fi gandit oare destul cat sa imi pot dori ceva in afara de mancare, partide sexuale si adapost?

Cea mai faina zi pe care ai avut-o?

In 2015? 🙂 Ultima duminica din august, petrecuta la un gratar, la Brazi, alaturi de o gasca de prieteni.

Viata pentru tine intr-un cuvant?

Pamantul.

De ce iti e cel mai frica?

De cutremure, de zgomote neasteptate, de tot ceea ce li s-ar putea intampla rau fiintelor ce imi sunt dragi.

Melodia pe care o asculti exagerat de mult zilele astea?

Locuinta mea de vara e la tara… Nu stiu care este de fapt titlul acestei melodii.

De ce te uiti la filme?

Cine spune ca ma uit la filme? Poate m-as uita mai des daca mi-ati recomanda niste filme sf bune, indiferent de anul cand au fost facute. 🙂

Posted on Septembrie 2, 2015, in Vieneland. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

Lasă un răspuns

