Rochii de seara de la helenboutique.ro

Dupa cum stiu deja prietenii si cititorii mei fideli, luna trecuta am fost la nunta unor prieteni buni. Initial am vrut sa imi cumpar alta rochie, desi imi placea cea pe care o pregatisem din timp. Problema era ca in ultima saptamana descoperisem cu groaza ca pocnea pe mie din cauza ca ma ingrasem putin. Aveam de ales intre a-mi cumpara alta rochita si a incerca sa dau jos rapid 1-2 kilograme. Am ales a doua varianta, desi stiam ca pe site-ul helenboutique.ro exista o gama larga de modele de rochii de seara scurte sau lungi, numai bune de purtat la o nunta sau la orice alt fel de ocazie speciala. Una dintre prietenele mele isi cumparase deja de acolo o rochie de seara scurta si era asa incantata de ea, incat o lauda la toata lumea. 

Rochita, din dantela brodata fin, cu elastic in talie si fara sistem de inchidere, cu un design modern si o culoare aprinsa, potrivita serilor cand femeia vrea sa se simta regina, ii fusese livrata in foarte scurt timp de la finalizarea comenzii, in conditii foarte bune. Prietena mea era incantata mai ales pentru ca, pentru prima data in viata ei, ceea ce vazuse in pozele de pe site era exact ceea ce primise in colet. Nici o diferenta intre rochita vazuta pe internet si cea primita acasa. Croiala era impecabila, materialul usor si fin, culoarea rosie era chiar rosie, asa cum aparea pe site-ul helenboutique.ro. Cum sa nu te convinga toate aceste descrieri? Probabil mi-as fi comandat si eu o rochie de seara de acolo pentru a o imbraca la nunta prietenilor nostri, insa nu stateam foarte bine cu banii si nu doream sa „fur” din darul de nunta.

Helen Boutique by Dan PUIU - Poza-607-IMG_2067-220x330

HB-DEC2014-PIC-49-IMG_0546-220x330

Asta nu inseamna ca nu imi voi cumpara. Stiu deja ce rochie imi doresc, stiu ca va fi neagra, dar fara sa para ca de inmormantare. Este lucrata din dantela fina, iar pe dedesubt are un material alb care parca o face luminoasa si eleganta, are spatele dintr-o panza transparenta care face sa mi se vada tatuajul si, ceea ce mi se pare foarte important, este o rochie de seara ieftina, pentru care multe fete ma vor invidia. Voua va plac rochiile de seara de la helenboutique.ro?

Posted on Septembrie 21, 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Ce pacat ca nu prea exista si mgazine online pentru marimi exceptionale. Iar cele care exista practica preturi estul de….mari!

Lasă un răspuns

