Clinica stomatologica pentru afectiuni dentare

Vreau sa merg la o clinica stomatologica buna. Totul a inceput cu o durere de dinte. Era pentru prima data in viata cand ma durea un dinte, exceptie facand ziua cand am dat din greseala cu gura de o balustrada de fier, pe vremea cand eram copil. Acum durerea era altfel, mai profunda si mai enervanta. Stiind ca am stat cu toate geamurile deschise in casa si ca am transpirat facand curatenie, mi-am spus ca e vina curentilor de aer. Am luat un antinevralgic si am asteptat sa treaca durerea. In loc de asta, in scurt timp am observat ca a crescut in intensitate. Dupa cateva ore de chin am decis sa mai inghit o pastila, de aceasta data una albastra, special conceputa pentru dureri enervante. Dintele continua sa ma omoare incet, facandu-ma sa nu mai pot nici macar sa gandesc din cauza durerii. Apoi am remarcat ca durerea ma lasa ori de cate ori tineam apa rece in gura. Mi-am petrecut intreaga zi facand ture intre calculator si baie, dupa care am decis ca e mai simplu sa aduc un lighean in sufragerie, caci nu puteam inghiti toata apa care mi se incalzea in gura.

slide3

ghidchirurslide1

Seara m-a gasit epuizata, bolnava de atata durere, cu ochii dusi in fundul capului si cu o dorinta stringenta de a arunca din gura dintele buclucas. Am plecat spre spitalul judetean, unde stiam ca exista si un cabinet stomatologic pentru urgente. Doctorita stomatolog de acolo, foarte draguta dealtfel, mi-a spus ca dintele meu are o afectiune si ca trebuie musai tratat. A curatat totul in jurul lui, a scos nervul, a pus o plomba semipermanenta si mi-a recomandat sa merg la o clinica particulara pentru a-mi rezolva definitiv problema. Stiam o clinica stomatologica buna, insa durerea mea aparuse vineri si acum era noaptea de vineri spre sambata. Unde sa merg? M-am intors acasa, bucuroasa ca am scapat de durerea de dinte. Dimineata, cand m-am trezit, durerea era cu mult mai mare si nu ceda decat cu apa rece. Nici o pastila nu avea efect. Abia dupa ce am smuls din locul ei plomba pusa de acea doctorita am scapat de dureri. Acum urmeaza sa merg la clinica stomatologica Trident pentru investigatii si sper sa scap de problema:

  • „Suntem pasionati de ceea ce facem. Abordam fiecare caz cu profesionalism.
  • Vrem sa fim la inaltimea asteptarilor clientilor nostri din toate punctele de vedere: calitate oameni, performanta aparate si materiale, sisteme de plata flexibile si adaptabile.
  • Echipa de profesionisti formata din oameni pozitivi, relaxatii care vor sa dovedeasca si sa se autodepaseasca in fiecare zi.
  • Aparatura de ultima ora asigura rezultate de top si reprezinta garantia reusitei lucrarilor.
  • Lucram cu cele mai bune materiale de la producatori experimentati international avizati.
  • Adoptam cele mai noi metode de tratament. Oferim optiuni personalizate si servicii inovatoare.
  • Gama de servicii este adaptabila tuturor segmentelor noastre de clienti;
  • Oferim solutii performante atat celor care doresc sa-si rezolve o problema, cat si celor care exploreaza noi teritorii ale sanatatii si frumusetii.”
Posted on Septembrie 28, 2015, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

