Un copil bun si talentat

O cunosteam de cateva zile pe mama ei. Mi-a trimis niste desene facute de Isabela, sa le alatur celor participante la micuta mea campanie, Copilul, protector al animalelor. M-a incantat cu adevarat talentul fetitei si i-am adus laude pe deplin meritate. Am ajutat-o sa isi faca blog, Portofoliul cu desene. Am pastrat legatura pe facebook. Este de-o seama cu nepoata mea, dar o descopar cu fiecare noua zi mult mai matura, mai dornica sa se implice in problemele lumii, sa ajute. Iubeste animalele si face tot ce poate pentru a le usura viata celor din jurul ei. Viseaza sa devina medic, sa vindece oameni sau macar animale. Cum sa nu iubesti un astfel de copil, cum sa nu il apreciezi si sa nu il ajuti? Astazi am vorbit despre un catel care ar avea nevoie de un adapost, apoi am trecut la povesti despre animalele noastre, ca intr-un final sa discutam despre animalele salbatice si despre cum mistretii ajung in sate, distrugand recolte – lucruri pe care nu le pot discuta cu nepoata mea, caci ea e mai interesata de rochite, de fundite, de ciorbite. :))

Posted on Septembrie 29, 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Admir acesti copii.Ca nepoata ta, si a mea e la fel cu:rochite,pantofi,genti,etc,Nu-i putem alege,ne multumim cu ei,nu? Te pup draga mea ploiesteanca !

Lasă un răspuns

