Daca as scrie o poveste…

Astazi, cu toate ca afara ploua, in casa e frig, barbatul imi e plecat departe, iar dimineata mi-a adus o discutie neplacuta cu o persoana care imi e draga, sunt totusi zambitoare si sper sa raman asa pana la final zilei (zilelor). Cineva mi-a lasat un semn ca a trecut pe la mine, un mic like la una dintre postarile de pe blog. Curiozitatea m-a indemnat sa vad cine este, ce scrie, ce povesti de viata are. Am descoperit o fata frumoasa la suflet, cu un condei inmuiat inceai aromat, cu o sensibilitatea deosebita si cu un vis mare pentru care lupta. Mi-a trezit amintiri ingropate adanc in suflet, m-a facut sa imi doresc sa scriu mai mult si mai bine, sa dau drumul gandurilor ce ma bantuie uneori, sa inventez iar si iar povesti despre oameni, despre viata, despre tot ceea ce vad in jurul meu.

Citind-o, am simtit ca as putea face orice, ca as putea scrie orice, de la retete de prajituri facute „cu ce am prin casa” si pana la povesti despre angajari modele videochat bucuresti, ca tot s-a umplut internetul de asa ceva si unele dintre ele nu sunt deloc atragatoare. M-am oprit o clipa si m-am intrebat cum as alege eu sa scriu o astfel de poveste, ce fel de personaj as alege pentru rolul principal, in ce aventuri m-as decide sa o bag pentru ca actiunea sa fie intensa, ce fel de haine i-as darui din condei, ce trasaturi i-as creiona, ce fel de cuvinte i-as pune in gura. Probabil fata din povestea mea, daca s-ar angaja ca model videochat in Bucuresti, ar fi o provinciala indrazneata, cu mintea plina de visuri, cu ochi de veverita si trup de cadana orientala.

Probabil ar folosi parfumuri scumpe, putin cam prea dulci pentru gustul meu, ar zambi mult si ar vorbi cu patos. Ar fi mandra sa isi etaleze cunostintele de cultura generala acumulate in anii cand statea in curtea bunicilor, la tara, leganandu-se in vechiul leagan, cu o carte in mana, mereu o alta carte. Daca as scrie o poveste despre aceasta fata imaginara, mai mult ca sigur m-as documenta inainte pentru a afla care sunt conditiile necesare la angajarea modelelor videochat in Bucuresti, as face in asa fel incat sa fie compatibila cu acel job, dar i-as nascoci si ganduri antagoniste, as face in asa fel incat eroina povestii mele sa se zbata intre dorinta de a comunica cu oamenii, de a se imbogati si de a ramane in capitala cu nevoia de a se intoarce in satul pe care il iubeste, la oamenii inocenti si puri pe care i-a cunoscut candva, la aerul curat si la florile de camp in care ii placea in copilarie sa se ascunda.

Nu am cunoscut nici o fata care sa faca videochat intr-un studio sau aiurea, dar daca as scrie pe blog sau in alta parte o poveste despre asa ceva probabil as cauta sa cunosc una, sa imi fac o idee despre cum sunt aceste fete, ce visuri ascund in minte si ce sperante au pentru viitor.

Posted on Octombrie 11, 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

