Adevarul si numai adevarul!

Adevarul si numai adevarul! Imi ceri sa fiu sincera. Te auzi cand spui asa ceva? In viata reala cate adevaruri rostesti intr-o zi? Si cate minciuni? Si cate informatii treci sub tacere? De cate ori te-a obligat viata sa minti sau sa ascunzi fragmente de adevar? Si ce te face sa crezi ca pe internet ar fi altfel? Pana la urma, cine esti tu, de imi ceri sa iti spun tot adevarul, sa iti dezvalui cele mai intime ganduri si sperante pe care le am? Cine esti? Si ce vrei, de fapt? De ce ti-as spune tie sau altora tot adevarul? De ce ti-as povesti ca unei prietene ce simt, ce imi doresc, ce ma doare? Sa-ti povestesc tot, ca intr-o alta zi sa ma bati cu propriile mele arme? Fugi, cucoana, cu adevarul tau total!

Posted on Octombrie 13, 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Mda. Eu m-am păcălit de câteva ori.

Lasă un răspuns

