Cum arata un pirat adevarat?

Salutare, crai frumos! a strigat Ultimata dis de dimineata, inainte ca vrabiile sa ciripeasca in pom. Nu ai vrea ca astazi sa schimbam rolurile, eu sa te alerg si tu sa te pitesti speriat pe sub dulapuri? El a deschis un ochi, a privit zambind catre cea mai mica dintre pisicutele noastre, si-a intins labutele amortite si i-a raspuns cu o jumatate de gura: Nu, astazi in nici un caz nu. Cerul e prea gri, linistea prea linistita, somnul prea dulce. Te rog sa ma lasi sa mai dorm putin, macar pana cand se lumineaza de ziua. Vreau sa imi termin visul, sa aflu daca am reusit sa cuceresc corabia sau daca sunt un pirat fals, asa cum sustin gurile rele. 🙂 Eu i-am privit si am notat fiecare vorba. Le-am facut si poze, sa nu creada cineva ca e doar o poveste inventata. Imi puteti spune cum arata un pirat adevarat? Eu tot nu cred ca Bruno ar putea juca acest rol. :)))

ultimata 1

bruno palarie

Posted on Octombrie 13, 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. 🙂 Nu-i pirat fals, chiar daca are palaria pe-o ureche! O fi si artist, abia trezit din somn.
    Piratii, cand nu e loc de prada si marea-i linistita… se culca pe-o ureche. 🙂

    • Da, artist este cu siguranta. In aceasta noapte a lucrat intens. Intai a aplicat pe covorul din sufragerie bucati artistic rupte dintr-o punga, apoi l-a decorat cu firimituri de paine… :)))

Lasă un răspuns

