Cand vom avea casa noastra…

In primele mele luni de blogging pierdeam (sau castigam?) foarte mult timp pe un site incarcat cu fotografii din toata lumea. Admiram peisaje de vis (nu stiam pe atunci ca multe dintre ele erau photoshopate), salvam in calculator floricele uimitor de frumoase, ma minunam de anumite chestii, despre a caror existenta nu stiusem nimic pana atunci. Apoi am descoperit sectiunea rezervata curtilor si gradinilor si nu am mai iesit de acolo. Am vazut pavaje si pavele asezate in forme sugestive, care incantau ochiul uman, am vazut copaci tunsi in mii de feluri, am vazut jucarii de curte facute din cauciucuri de masina, ba chiar si camere construite din bidoane de plastic umplute cu nisip. Cred ca atunci m-am decis cu adevarat sa misc ceva in viata aceasta pentru a ajunge ca intr-o zi, candva, sa am casa si curtea mea, sa le pot amenaja dupa bunul meu plac, dupa propria mea imaginatie, poate chiar inspirandu-ma din fotografiile gasite, admirate si studiate pe acel site. 

Probabil as alege sa cumpar pavaje si pavele de la pavconsult.ro, locul unde se gasesc cele mai bune solutii cand vine vorba despre pavarea curtii, caci produsele lor sunt intr-o multitudine de modele, texturi si culori, iar preturile sunt pentru toate buzunarele. Nu ar trebui decat sa imi fac o schita, sa imi aleg cel mai interesant model (e clar ca mi-as pava curtea intr-un mod unic, da?), sa imi comand materialele si probabil sa imi angajez o echipa de muncitori care sa paveze curtea. M-am si distrat putin vazand ca pe site-ul pavconsult.ro pavajele si pavelele au denumiri simpatice, de genul: coada dubla de topor, piscot sau eco natura. Sincera sa fiu, mie imi place mult forma celor numite coada dubla de topor si probabil pe ele le-as alege pentru pavarea curtii.

Sigur, mai avem de muncit si de pus bani deoparte pentru a ne implini visul, dar important este ca ne-am decis, ca stim ce vrem si stim unde putem gasi tot ceea ce ne va trebui atunci cand vom face pasul cel mare si ne vom muta de la apartamentul de bloc la casa noastra. 🙂

timthumb

timthumb (1)

Posted on Octombrie 15, 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

