Oferte pentru revelion 2016

Ce este diversitatea? Diversitate este atunci cand eu scriu de zor la un articol despre poezii crestine, iar doi prieteni virtuali ma cauta pe facebook, unul pentru a ma intreba daca stiu o reteta buna dupa care sa isi puna varza la murat, iar celalalt pentru a se lauda ca a inceput deja sa caute oferte turism revelion 2016. In prima clipa, cu gandul la frigul de afara, i-am spus ca eu voi petrece revelionul in casa, langa calorifer. Mai tarziu mi-am dat seama ca am doua variante mai bune: ori dau drumul la centrala ca sa scap de frig, ori verific niste oferte de turism si petrec revelionul undeva la caldura, poate pe o insula de poveste… Sa va spun un secret. Ajunsa la 45 de ani, am facut in minte un scurt bilant si am descoperit ca oricat de frumoase ar fi sarbatorile petrecute acasa, dupa un timp se ratacesc prin memorie si refuza sa mai iasa la iveala. 

Cele mai frumoase revelioane care imi vin in gand sunt tot cele petrecute aiurea, pe coclauri, pe la prieteni, la munte sau chiar prin strainatate. Avem o singura viata si ar fi pacat sa o petrecem numai in caldura casei, de teama ca ramanem fara bani sau doar din comoditate, mai ales cand exista posibilitatea de a incerca si altceva, cand toate firmele se inghesuie sa arunce pe piata pachete ieftine pentru revelion. Pe site-ul scotianul.ro, de exemplu, puteti vedea care sunt cele mai noi si mai convenabile oferte pentru revelion 2016, fie ca visati la Turcia, Grecia, Italia, Franta, Scotia, Austria sau Thailanda, Bali… Alegand oferte de pe acest site, aveti si avantajul de a gasi diverse concursuri (da, puteti castiga o excursie).

„Scotianul negociaza pentru tine reduceri imbatabile la produse si servicii de turism pe care trebuie sa le incerci. El face totul pentru ca tu sa te bucuri de o experienta de cumparaturi memorabila. Tot ce trebuie sa faci este sa verifici zilnic site-ul pentru a vedea ce oferte au mai aparut si sa te bucuri de ele in fiecare zi!

Pe http://www.scotianul.ro vei gasi branduri cunoscute, sute de categorii de produse, precum si vacante la preturi extraordinar de bune . Asigura-te ca vei putea incerca printre primii serviciile si produsele oferite de acestea la cel mai bun pret!”

paris-250x250_0

maur2-250x250_0

Posted on Octombrie 15, 2015, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

