Planuri de viitor

Deocamdata locuim intr-un apartament cu doua camere care pare sa devina tot mai mic pe masura ce copilul creste (asta cred ca si-a pus in gand sa copilareasca pana la 40 de ani), pe masura ce pisicutele devin tot mai nebunatice, iar cainele tot mai indraznet. Uneori am senzatia ca abia mai avem loc in casa toti, mai ales cand ne bagam seara la televizor si cand ne asezam la masa. In aceasta vara imi facusem un plan care, daca ar fi fost dus la bun sfarsit, mi-ar fi schimbat complet aspectul casei. Inca nu l-am abandonat, ci doar astept sa mai intre ceva bani pe card pentru a-l realiza. As vrea sa imi transform sufrageria intr-o incapere ultramoderna, dotata cu spoturi led ieftine, dar de efect, cu mobilier simplu, insa lucrat cu grija si care chiar sa transmita ceva, cu canapea comoda din care sa nu iti mai vina sa cobori, cu diverse etajere pe care sa stea cocotate pisicutele mele. 

La polul opus, dormitorul va fi camera unde totul va avea un aspect vintage, la care deja lucram. Nu, nu vor fi in incapere lucruri vechi, ci doar lucruri care sa para vechi, inclusiv corpuri de iluminat de la magicled. Visul meu este sa transform camera intr-un soi de coliba africana sau de cabina a unui capitan de vapor, sa o decorez cu orice voi putea gasi pentru a crea efectul dorit. Am deja cateva obiecte care sa ma ajute, insa nu ma pot decide ce sa aleg. Deocamdata stiu doar ca vreau sa fac asta, stiu cam cum as vrea sa arate la final camera, indiferent ce voi alege, si mai stiu ca trebuie sa lupt din rasputeri, sa duc munca de convingere cu baietii mei pentru a-i face sa accepte toate detaliile din planul meu de viitor.

Da, cand locuiesti intr-o casa mica, acesta este cel mai greu lucru: sa iti convingi familia ca trebuie sa fie asa cum visezi tu, de parca ceilalti nu ar avea si ei visurile lor legate de aranjarea si decorarea unei incaperi a casei. Norocul meu este ca sunt singura femeie sin casa, lucru care imi confera din start un mare avantaj. :))) Ce alte avantaje as mai putea avea? Cumparand corpuri de iluminat de la magicled as aduce in casa lumina ieftina si sanatoasa, dupa cum sustin dumnealor. 🙂

magazin1

bec-led-4w-e14-alb-neutru-flacara-transparent-nou-1-600x600

Posted on Octombrie 15, 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Adevarul este ca un spot bine ales si bine pus in locul potrivit poate schimba atmosfera unei camere.

Lasă un răspuns

