Imbunatatirea transportului in comun

Zilele trecute, in vreme ce imi plimbam cainele, am zarit pe una dintre strazile principale ale orasului in care locuiesc o echipa de muncitori. Se odihneau cu o bere in mana la umbra transeelor sapate pentru a instala o alta linie de tramvai. Vazandu-i, mi-am amintit ca de vreo doi ani de zile primaria tot trimite echipe sa lucreze la acest proiect si tot de atunci concetatenilor mei li s-a oferit posibilitatea de a circula fara bilete de autobuz, in baza unei legitimatii care atesta ca au venituri mai mici de o anumita suma. Dupa ce au intervenit anumite schimbari in conducerea primariei, s-a imprastiat zvonul ca aceste legitimatii de calatorie in transportul in comun nu vor mai fi valabile, iar pretul unui bilet probabil se va mari. Multa lume nemultumita, multe barfe pe la colt de autobuz bloc.

Eu circul destul de rar cu autobuzul, mai ales de cand am caine. Prefer plimbarile la pas alergator sau taxiurile, dar uneori se intampla sa ma folosesc de troleibuz sau autobuz si atunci observ diverse nereguli, diverse lucruri pe care le-as schimba si maine, daca mi-ar sta in putere. Stiu ca este foarte greu sa aduci imbunatatiri transportului in comun, mai ales daca toata lumea circula gratis, cum se intampla in orasul meu de doi ani de zile. Observ cum tot mai multi nemultumiti vocifereaza atat vara, cat si iarna, atat dimineata cat si seara, le ascult vaicarelile si aproape ca ma intreb daca sa rad sau sa plang. Romanii uita ca nu pot si cu slanina in pod, si cu varza unsa (asta ca sa vorbesc precum o doamna)? Chiar nu ne dam seama ca nu pot fi aduse imbunatatiri transportului in comun daca noi continuam sa vrem gratuitati inca patru ani de acum inainte?

Da, cineva a lansat in orasul meu zvonul conform caruia primarul ce a fost dat jos planuia sa mai ofere concitadinilor mei inca patru ani de mers gratis cu autobuzul pentru a evita plangerile legate de schimbarea traseelor obisnuite (da, inca se repara si se monteaza noi sine pentru tramvai prin tot orasul). Daca este adevarat sau nu, asta nu o stiu si nici nu ma intereseaza. As vrea doar ca toata lumea sa inteleaga ca nu poti aduce imbunatatiri daca nu dispui de bani si ca nu poti avea bani daca lumea merge gratis.

transport in comun

transportul in comun

Posted on Octombrie 17, 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

