De ce impodobesc oamenii cainii?

Il plimbam pe Bruno. Dimineata, cu ochii inca tulburati de vise, mi s-a parut ca puiul de caine cu care ne-am intalnit avea o rana urata in crestetul capului. Am intrebat ce a patit. Omul m-a privit ca pe nebuni si spus simplu: nimic. Am privit mai cu atentie si am observat ca rana roz care ma speriase pe mine era de fapt o clama cu care ii fusese prins bretonul. Am ras eu, a ras si stapanul cainelui. Mi-a ramas totusi o intrebare nerostita. Ce au oamenii de isi trateaza animalele ca pe copii? De ce ii impopotoneaza cu tot felul de fundite, de clamute, de bluzite sau chiar cu lenjerie intima? De ce nu lasa cainele sa fie caine? Zilele trecute am vazut la parculet o doamna care umbla cu servetele umede in mana. Cum se tavalea cainele putin prin praf, cum il oprea din joaca pentru a-i curata blanita. Exemple as mai putea da, caci vad zilnic cate ceva, dar prefer sa nu o fac… Totusi, de ce isi impodobesc oamenii cainii de parca ar fi papusi sau brazi?

Posted on Octombrie 26, 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

