Parfum de firma

Cineva mi-a spus cu cateva luni in urma ca pot gasi aici parfum de firma. Era pentru prima data cand auzeam de aceasta firma si m-am grabit sa o anunt pe cumnata mea, caci in principal ea este cea care cauta, alege si foloseste parfumuri de firma sau copii foarte reusite ale acestora. Eu ma pricep mai putin, desi mult timp am scris pe blog la povestea parfumata si aminclusdiverse parfumuri in textele respective. Dar daca vreau sa cer o opinie cuiva din viata reala, intotdeauna apelez la cumnata mea, care stie o multime de lucruri despre ele. Chiar ma distrez uneori pe seama ei, caci are casa plina de sticlute cu tot felul de parfumuri, care mai de care mai placute. O mare parte a mobilierului sau este incarcata cu parfumuri de firma. Ii spun mai in gluma, mai in serios, ca daca as avea in casa toate acele sticlute, mi-ar trebui doua zile sa ma decid cu care dintre ele sa ma parfumez. As fi exact ca in bancurile despre femeile indecise, care se uita in sifonier trei ore ca sa aleaga o rochie. 🙂

Rade si ea si imi spune ca uneori pateste fix asa, mai ales cand are o intalnire importanta, cand merge la o nunta, cand imbraca o noua tinuta. Ca sa isi usureze treaba, s-a decis sa foloseasca parfumuri de firma cu arome florale atunci cand imbraca haine deschise la culoare si parfumuri cu mirosuri puternice atunci cand se imbraca in haine mai inchise la culoare. Cred ca e o metoda la fel de buna ca oricare alta, la fel cum cred ca eu as alege in functie de dispozitie, caci un aprfum cu note florale imi da parca un suflu nou, o energie de a face multe treburi, pe cand un parfum ce contine arome de fructe ma indeamna la leneveala, la contemplatie, la cu totul altceva.

Stiu, pentru barbatii care ma citesc probabil vorbesc o limba ce le este straina, caci ei nu isi bat capul cu asemenea ganduri. Un barbat, daca are un parfum de firma in casa, se declara mai mult decat multumit si il foloseste in orice ocazie. Sau cel putin asa sunt barbatii din casa mea… :))) Si chiar sunt curioasa sa aflu de la voi cate parfumuri de firma aveti in casa, cate dintre ele le folositi des, dar si dupa ce criterii alegeti sa folositi unul sau altul dintre acele parfumuri.

Posted on Octombrie 26, 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Cred că semăn cu bărbații tăi. Am același parfum de 40 de ani și sper că hainele mele o știu. E adevărat că nu mai e cum mirosea din cauza pielii care se schimbă. Și? Cui îi pasă

Lasă un răspuns

