Caut un pet shop

Am deschis blogdepisici.wordpress.com cu gandul sa povestesc acolo despre pisicile mele, despre nazbatiile pe care le fac, sa pun poze pentru a ma lauda cu furmusetea lor, dar si sa scriu despre diversele probleme cu care m-am confruntat de cand le am. Acum, ca blogul a crescut frumos, iar animalele mele s-au inmultit fara sa se inmulteasca 😀 (am marit trupa), sunt in cautarea unui pet shop cu care sa incep o colaborare de lunga durata, caci m-am saturat sa tot umblu prin magazine, la fel cum m-am tot saturat sa le schimb animalelor mele hrana in functie de ceea ce gasesc in piata din cartierul meu. Asadar, daca stiti un pet shop deschis ideii de colaborare cu un blogger ce ar putea oferi promovare prin intermediul internetului, dati-mi de stire. La fel, daca imi puteti recomanda niste jucarii si accesorii pentru animale de companie (un caine si patru pisici), jur ca imi veti face o mare bucurie. 

Pisicutelor le-am cumparat candva niste mingiute cauciucate, pe care cainele le-a confiscat din prima zi. Lui i-am mai cumparat o minge simpatica pe care o luam cand mergem la parculet, dar si diverse „oase” si niste „pantofiori” cu care sa isi faca de lucru pentru a uita ca ii place sa roada lucrurile din casa. Pisicutelor le fac mici ghemotoace de hartie, ca sa aiba motiv sa alerge si sa socializeze intre ele. Uneori, cand am mai mult timp, agat o jucarie mica de plus de o sfoara si o plimb prin casa. Mi-as dori totusi pentru ele niste jucarii pe care sa le poata folosi si fara interventia mea. Poate asa nu ar mai fi tentate sa dea cu labutele in pachetul de tigari, in guma de mestecat sau in alte lucruri care stau permanent pe birou, poate asa nu ar mai arunca de pe mese cate un colt de paine uscata, ca sa ii dea lui Bruno motiv sa rontaie in mijlocul paturilor.

Asadar, caut un pet shop bun, unde sa pot gasi de toate: hrana pentru animale, diverse accesorii pentru caine si pisica, un pet shop cum este cel spre care am pus link, care sa aiba mereu promotii si oferte bune.

ansamblu-belle-fleur-violet-galben-72-cm-a2687-228x228

jucarie-kong-classic-l-rosu-a2605-228x228

Posted on Octombrie 28, 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

