Hai in leagan, copile!

Hai in leagan, copile! Cum, imi spui ca ai crescut si ca adultii nu mai au ce cauta in leagane? Uite ca mie nu imi pasa deloc. Am o prietena care locuieste undeva la tara, intr-o zona superba, cu dealuri incarcate de pruni. Merg in fiecare vara la ea. Ne place sa ne urcam in acel leagan pentru copii pe care sotul ei l-a cumparat anul trecut de la toyz.ro, sa ne leganam in bataia vantului si sa povestim cate in luna si in stele ca atunci cand eram copii si nu ne impingea din spate nici o grija. Nu stiu de ce, dar ori de cate ori ma asez in acel leagan si ma las mangaiata de vant, am senzatia ca sunt iar copil, ca pot ramane o vesnicie acolo, fara teama ca pamantul se opreste in loc din cauza mea, fara grija ca ma asteapta nu stiu ce treburi importante de rezolvat, fara nici un gand serios in cap. Hai in leagan, copile! imi vine sa strig atunci lumii, ca pentru a le reaminti tuturor ca viata e frumoasa la orice varsta, ca oricand putem redeveni copii macar pentru cateva clipe. 

As profita eu si de leaganele din parcul de la noi din cartier, insa imi dau la timp seama ca nu e cazul sa se uite toti la mine ca la nebuni si nici nu cred ca mi-ar placea sa vina vreo mamica revoltata sa ma prinda de maneca si sa ma certe ca am ocupat leaganul copilului. Poate din acest motiv ma gandesc uneori ca atunci cand ma voi muta la casa, cand voi scapa de apartament, imi voi pune un leagan in curte, ba chiar voi cauta informatii pe net si despre tobogane si jucarii pentru copii, caci in curtea mea voi fi stapana si voi putea face orice imi va trece prin cap.

Daca voi aveti deja curte si daca va este dor de copilarie, aruncati-va un ochi pe toyz.ro. Au diverse promotii si reduceri finale care va vor incanta si care probabil va vor convinge ca merita sa redeveniti copii din cand in cand.

van-der-meulen-zmeu-taifun-72568

kettler-set-leagan-dublu-81645

Posted on Octombrie 28, 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

